M22
Luottopelaaja
Kiitos!Mikä tahansa maa mihin ei ole myyty millekkään toimijalle TV-oikeuksia.
Lista löytyy täältä: Where to watch?
Kiitos!Mikä tahansa maa mihin ei ole myyty millekkään toimijalle TV-oikeuksia.
Lista löytyy täältä: Where to watch?
Näillä ilmasilla pystyy kyllä kikkaileen aika paljo, mutta jos ei jaksa ja muuten niin helppo ja melko halpa VPN palvelu mitä voin suositella on Mullvad. Mullvad VPN - Yksityisyys on universaali oikeusNo perskeles, kai se on pakko kikkailla fsecure freedomen 1kk ilmasilla kokeiluilla. MINÄHÄN EN MAKSA CHL PELEISTÄ
Tuo on pelaajayhdistyksen näkemys asiaan, ei Liigan. Tarkoituksena lienee rajoittaa ettei pelaajat joudu pelaamaan liikaa pelejä.Liigan arvostuksesta CHL:ää kohtaa kertoo se että ne pelit lasketaan ''harkkapeleiksi''. Sillä koitetaan houkutella suurta yleisöä kiinnostumaan CHL:stä. Loistava markkinointistrategia.
No ne pelit kertovat paljon paremmin kuka on kuka, kun pelataan tosissaan.
Sparta Praha pelaa Dinamo Zagrebia vastaan Eurooppa-liigaa mutta torstaina.Reissu lähestyy ja etenkin keskiviikolle ja perjantaille otetaan matkavinkkejä vastaan!
Itse olen Pardubicessä vain yhden yön, joten Prahaan suuntautuu enemmän aikaa ja mielenkiintoa. Jääkiekkoa ainakin olisi tarjolla 02 Arenalla keskiviikkona, harjoitusottelu Sparta Prahan ja Eisbären Berlinin kesken. Pääsarjatason jalkapalloa ei näyttäisi olevan ennen lauantaita tarjolla, jos joku tietää alemmista sarjoista, niin voi vinkata. Varmaan tuo kiekkopeli valikoituu ohjelmaan.
Ruoka- ja juomavinkkejä näyttää olevan internet pullollaan ja varmaan ainakin tuo Kaarlensilta ja Prahan linna kulttuurimielessä kohteina.
Pardubicessä kiinnostaa ainakin paikallisen joukkueen fanikauppa. Näytti olevan tuossa hallin yhteydessä/vieressä.
Juurikin sopivia "harkkapelejä" koska pelataan jo voitosta niin nähdään missä mennään. Sikäli myöskin harkkapelejä, että toivottavasti ei tarvitsisi enää tähän liigaan rahoja/energiaa tuhlata alkusarjan jälkeen. Voittaja lienee aikalailla ainoa, joka ei tässä sarjassa persnettoa tee?Liigan arvostuksesta CHL:ää kohtaa kertoo se että ne pelit lasketaan ''harkkapeleiksi''. Sillä koitetaan houkutella suurta yleisöä kiinnostumaan CHL:stä. Loistava markkinointistrategia.
No ne pelit kertovat paljon paremmin kuka on kuka, kun pelataan tosissaan.
Saatiin Antti Mäkinen vaihdossa, että ei tää nyt välttämättä silti upgrade ole. Toki nää on maku asioita, mutta jos itse listaisin ärsyttävimmät selostajat kärki kolmikko olisi Saukko + Mertsi + MäkisAnttiPositiivisena puolella tässä CHL.n Viaplaylle siirtymisessä voidaan kattoo se, että eipä ainakaan tarvii Anteroa selostamossa kuunnella. Eikä muuten Saukkostakaan. Huhhu.
Saatiin Antti Mäkinen vaihdossa, että ei tää nyt välttämättä silti upgrade ole. Toki nää on maku asioita, mutta jos itse listaisin ärsyttävimmät selostajat kärki kolmikko olisi Saukko + Mertsi + MäkisAntti
Itse tässä juuri koneessa Riikasta Prahaan. Prahassa sitten torstaihin asti mistä sitten junalla pelipaikalle.Onko porukka suuntaamassa Partypitsaan vasta pelipäivänä ja joko etkopaikasta on tietoa? Tänään olisi tarkoitus lähteä kohti Prahaa...
Laskeskelin muuten äsken lipunmyynnin palleroista, että 55 lippua on myyty vierasfanikatsomoon. Kapasiteetti taisi olla 250 luokkaa.
Saatiin Antti Mäkinen vaihdossa, että ei tää nyt välttämättä silti upgrade ole. Toki nää on maku asioita, mutta jos itse listaisin ärsyttävimmät selostajat kärki kolmikko olisi Saukko + Mertsi + MäkisAntti