Chl:ään sisältyy kuusi alkusarjapeliä. Liigassa pelataan 60 peliä runkosarjaa. Aika idioottia pitää olla jos tässä vaiheessa kautta keskitytään liigaan enemmän.Joo pelaajayhdistyshän se olikin. No kuitenkin, höntsä mikä höntsä.
Chl:ään sisältyy kuusi alkusarjapeliä. Liigassa pelataan 60 peliä runkosarjaa. Aika idioottia pitää olla jos tässä vaiheessa kautta keskitytään liigaan enemmän.
Juu ei nostata mut olishan se kiva pärjätä tuossakinJoo makuasia mikä on "idioottia". Eipä nuo CHL:n sääntömuutokset sekä pienennetty palkintopotti nyt ihan kauheata kiimaa nostata tuota kohtaan.
Check, tällä mennään.Ite ajattelin kuitenkin ostaa lipun hallilta. Ilmeisesti se on ainoa tapa hankkiutua vierasfanikatsomoon (katsomo B?).
Toivottavasti pärjäät yhdellä munuaisella hetken.Noniin se olis elämä laitettu risaseks ja viaplay tilattu. Hyvä matsi toiveissa ja sitä kautta voittoseinälle.
Kaikille sisäelimistään kiinni pitäville tiedoksi, että tein testin pelilinkillä, Chrome sanoi maani olevan geoblokissa, mutta Opera yllättäen avasi linkin asetuksella "Eurooppa". Pitää kokeilla uudelleen kun lähetys alkaa.
Tästä sitten itselleni alkulämmöt ennen Tapparan peliä.
Mulla Portugali valittuna tuolla niin löytyy sittenHmmm, itsellä freedome vpn ja ei löydä pelejä youtube sovellus, eikä selaimella avattu youtube. Kikeillut alankomaita ja itävaltaa. Missä vika?
Sain Belgialla toimimaan.Mulla Portugali valittuna tuolla niin löytyy sitten
Mulla freedome ja asetuksena Alankomaat, hyvin pelittääHmmm, itsellä freedome vpn ja ei löydä pelejä youtube sovellus, eikä selaimella avattu youtube. Kikeillut alankomaita ja itävaltaa. Missä vika?
Itseltäni lakkasi toimimasta Eurooppa mutta Pohjois-Amerikalla toimii edelleenkin kun peli on käynnissä.Tein saman ja näyttäisi toimivan. Kiitos vinkistä.
Itseltäni lakkasi toimimasta Eurooppa mutta Pohjois-Amerikalla toimii edelleenkin kun peli on käynnissä.