Jonte
Vakiokokoonpanossa
Noinhan Ilves teki viime kaudella, Lancasterin haastattelun perusteella ihan onnistunut reissu.
Aivan, eli saa suorittaa tänäkin vuonna.
Noinhan Ilves teki viime kaudella, Lancasterin haastattelun perusteella ihan onnistunut reissu.
Tuossa video siitä miten se määräytyy ja täytyy sanoa että olen liian tyhmä ymmärtämään miten tuosta nyt pitäisi edes spekuloida vastuksia:Ensi viikon keskiviikkona 24.5. arvotaan. Itse sarjajärjestelmästä ei ole ollut aikaa itsellä saada tolkkua, koska päivisin töissä ja öisin nukkumassa...
Tuossa video siitä miten se määräytyy ja täytyy sanoa että olen liian tyhmä ymmärtämään miten tuosta nyt pitäisi edes spekuloida vastuksia:
Itse tulkitsin tuon siten, että on mahdollista tulla kaikki kolme joukkuetta Tsekeistä. Kuitenkin kohdataan kuusi eri joukkuetta niin suht isolla todennäköisyydellä sieltä pamahtaa parikin joukkuetta samasta maasta.Sekin jäi vähän epäselväksi, onko mahdollista, että Ilveksen vastustajaksi arvotaan sekä Skellefteå, että Färjestad tai vaikka kaikki kolme Tsekki-joukkuetta. Toisiaanhan ne eivät voi kohdata, mutta en nyt ole varma, voivatko ne algoritmin mukaan silti kohdata samoja joukkueita.
Ilvekselle voi tosiaan tulla tuo porukka vastaan (tai ei Belfast, Aalborg, Stavanger kolmikosta voi tulla kuin kaksi), mutta ei sitä kuitenkaan noin voi muotoilla, kun eivät nuo Pardubice ja Belfast esimerkiksi pelaa toisiaan vastaan tässä tapauksessa.Eli sieltä saattaa tulla esim.
Ilves, Ingolstadt, Bardubice, Belfast, Bolzano, Aalborg, Stavanger... olisi ihan mielenkiintoinen...
Mielenkiintoisia joukkueita on tyrkyllä vastaan.. Belfast ja halpa/hyvä olut kiinnostaa jo nytIlvekselle voi tosiaan tulla tuo porukka vastaan (tai ei Belfast, Aalborg, Stavanger kolmikosta voi tulla kuin kaksi), mutta ei sitä kuitenkaan noin voi muotoilla, kun eivät nuo Pardubice ja Belfast esimerkiksi pelaa toisiaan vastaan tässä tapauksessa.
Tässä systeemissä siis Ilves voi kohdata vaikkapa Ingolstadtin, mutta Ingolstadtin muut vastustajat ovat ihan erejä, kuin Ilveksen muut vastustajat.
Ingolstadiin voisi olla melko helppo reissata ja kotikannattajat hyvää tasoa myös niin toivon että tuo peli pelattais vieraissaEli sieltä saattaa tulla esim.
Ilves, Ingolstadt, Bardubice, Belfast, Bolzano, Aalborg, Stavanger... olisi ihan mielenkiintoinen...
Tuosta nyt vaan äänestämään jokainen mieluisimmat vastukset. Jos menee tasaisella täytöllä, olisi se kaksi vastustajaa per kori.Kori B:
Trinec (K/V), Skellefteå, Biel (K), Ingolstadt (V), Bolzano (V)
Kori C:
Pardubice (V), Färjestad, Rapperswill (K), Mannheim (V), Innsbruck (K)
Kori D:
Vitkovice (V), Rouen, Stavanger (K), Aalborg, Belfast (V), Kosice (V)
Ja jos joku tsekkiläinen vastustaja niin Vítkovice Ridera voisi olla kiva. Saisi Tsekki vahvistukset matkan kotimaahan pelaamaan.
Se on muuten varmasti totta eli ei heitä. Joku muu tsekki, jos on pakko tulla.Vitkovice on vaan oman D-korinsa etukäteen ylivoimaisesti vaikein vastus.