rysty sanoi:Toivoisin että faniosasto laulujen ohessa ehkä tarkemmin seuraisi itse peliä ja reakoisi voimakkaammin pelitapahtumiin ja näin antaisi tuomareille lisää painetta. Se on parasta tunnelman luontia.
931931 sanoi:rysty sanoi:Toivoisin että faniosasto laulujen ohessa ehkä tarkemmin seuraisi itse peliä ja reakoisi voimakkaammin pelitapahtumiin ja näin antaisi tuomareille lisää painetta. Se on parasta tunnelman luontia.
Voi pojat, siis tämäkin työnnetään istumakatsojilta aktiivisten kannattajien tehtäväksi?
Tunnusta väriä -chäntti on hyvä, mutta siitä meni "parasta ennen" -päiväys, kun lähes kaikki muutkin joukkueet Liigassa alkoivat käyttämään sitä. Ja en väitä, että Osaston pitäisi olla joku uniikki lumihiutale, mutta on kuitenkin eduksi, ettei käytettäisi niin paljoa chänttejä, joita kaikki käyttää.Tompsoni sanoi:Pitää nyt kuitenkin muistaa, että Tunnusta Väriä-chäntti on sellainen, jonka miltei kaikki tunnistavat Ilveksen huudoksi. Se on profiloitunut muutaman vuoden aikana sen verran hyvin, että seurakin on kyseistä pätkää käyttänyt (hieman muuttaen) omassa markkinoinnissaan. Perushuudot pois lukien, tuo chäntti on se, joka lähtee hallissa parhaiten ja siihen monet sivukatsomossakin olevat lähtevät mukaan taputtaen, jotkut jopa huutaen.
Välillä tulee uusiakin huutoja ja lauluja kokeiltua, ja niitä ajetaan sisään parhaan mukaan (taas koko illan tulee). Liikaa ei kannata lähteä uusia keksimään, koska se luo paljon hämmennystä ja epätietoisuutta katsomossa. Vanhat toimivat ihan hyvin, niin niillä mennään.
Raipen Lätty sanoi:Tunnusta väriä -chäntti on hyvä, mutta siitä meni "parasta ennen" -päiväys, kun lähes kaikki muutkin joukkueet Liigassa alkoivat käyttämään sitä.
UglyHouse sanoi:931931 sanoi:rysty sanoi:Toivoisin että faniosasto laulujen ohessa ehkä tarkemmin seuraisi itse peliä ja reakoisi voimakkaammin pelitapahtumiin ja näin antaisi tuomareille lisää painetta. Se on parasta tunnelman luontia.
Voi pojat, siis tämäkin työnnetään istumakatsojilta aktiivisten kannattajien tehtäväksi?
Millaisen ajatusketjun lopputulema tämä nyt on?
Joo, me istumakatsojat ei eleletä yhtään pelissä mukana ja ollaan muutenkin ihan paskoja kunnianmetsästäjäkannattajia 8)
Onneksi on seisomokatsomo! Jeesatkaa ny meitä tässäkin
No huh huh. Ei varmaan kannata ikinä mennä ulkomaille, missä otteluissa lauletaan estoitta kirosanoja, äpärää, kusipäätä tms. tuhansien ihmisten toimesta.
Että minua vituttaa tuollainen moralisointi, jos itse kiroilet lapsesi kuullen niin jeesustelet sitten ja raavit irtopisteitä netissä.
Tyylikkäämpää haistavittu-huudot on joka tapauksessa kuin märehtiä istuimellaan 60 minuuttia ja nousta ylös pelin lopussa lähteäkseen autolleen.
Kyllähän siellä Osasto aloitti buuauksia, mutta ei sieltä muista katsomoista oikein kukaan lähtenyt mukaan. Tässäkin tapauksessa ne muut katsomot voisivat ihan oikeasti tehdä jotain itsekin kuin kaataa kaiken niiden niskaan, jotka ovat ainoina äänessä.