Teme-74
Luottopelaaja
Vai menikö se räpsän läpi? Mulla on tommonen muistikuva, noh Jokatapaukses joku tommonen juttu aikanaan oli.En muista kuka veskari oli kun rike lämäs, niin kiekko räpsän mukana maaliin.
Vai menikö se räpsän läpi? Mulla on tommonen muistikuva, noh Jokatapaukses joku tommonen juttu aikanaan oli.En muista kuka veskari oli kun rike lämäs, niin kiekko räpsän mukana maaliin.
Vai menikö se räpsän läpi? Mulla on tommonen muistikuva, noh Jokatapaukses joku tommonen juttu aikanaan oli.
Ei ole. https://www.ilveshistoria.com/seura/ilves-hockey-legends/ täältä muuten löytyy kunnialista.Tuli sellanen mieleen tässä, että ei Viitakoskea ole taidettu vielä aateloida?
Tarvitseeko erikseen? Edellisestä viestistä löytyy linkki, joka vie Ilveshistorian sivuille josta nuo löytyvät ja jonne ne myös päivittyvät? Toki, jos joku haluaa listaa tännekkin päivittää niin se hänelle suodaan.Jaksaisiko joku tilastoNiiloista vääntää listan aateloiduista vaikka avauspostaukseen?
No ainakaan kännykällä tuo linkki ei näytä suoraa listaa ja näyttää myös ettei sitä ole päivitetty. (Esim. Laukkanen)Tarvitseeko erikseen? Edellisestä viestistä löytyy linkki, joka vie Ilveshistorian sivuille josta nuo löytyvät ja jonne ne myös päivittyvät? Toki, jos joku haluaa listaa tännekkin päivittää niin se hänelle suodaan.
Olet oikeassa, sellaista listaa missä olisi allekkain kaikki aateloidut, ei ole tuolla. Laukkanen taitaa olla ainoa joka eritellyistä puuttuu (en sano onko varmasti ainoa), vaikka esittelyvideo on ladattu.No ainakaan kännykällä tuo linkki ei näytä suoraa listaa ja näyttää myös ettei sitä ole päivitetty. (Esim. Laukkanen)
Jaksaisiko joku tilastoNiiloista vääntää listan aateloiduista vaikka avauspostaukseen?
Katselinkin juuri tuota ottelumainosta jossa nämä oli mainittu, mutta muuta uutista asiasta en ollut nähnyt.Perjantaina aateloidaan muuten Matti Kaario, Risto Jalo, Marika Lehtimäki ja Jyrki Lumme. Viimeisimmässä mainoskuvassa mainittu. Aateloikohan Ripa itse itsensä, kun hän on tainnut olla aikaisemmin virkaa toimittamassa?
Ilmaisen leivän takiako?Väki lähtee varmaan jo puolessa välissä kolmatta erää.
Perjantaina aateloidaan muuten Matti Kaario, Risto Jalo, Marika Lehtimäki ja Jyrki Lumme. Viimeisimmässä mainoskuvassa mainittu. Aateloikohan Ripa itse itsensä, kun hän on tainnut olla aikaisemmin virkaa toimittamassa?
Jep. Toivottavasti sen eikä pelillisten esitysten takia vaikka tietäähän sen miten näissä juhlaotteluissa tuppaa käymään.Ilmaisen leivän takiako?
Ripa nosti itse oman numeronsa kattoon ja nyt aateloi itsensä.
Leuhkaa menoa, mutta onhan miehellä varaa siihen.