Ilves Inside -dokumenttisarja

Joo olisi saanut olla edes lyhyt osio ”nyt kävi näin ja vituttaa, mutta eteenpäin on mentävä”.
Olisi pitänyt tosiaankin olla. En ymmärrä miksi Inside kausi on nimeltään kausi 2 kun nythän tämä oli jo kausi 3 ensimmäinen jakso.

Sama juttu kun Ilvestyskirja podcastin kanssa. Sopivasti viimeinen jakso tehtiin siihen kun kaikki näytti hyvältä ja sen jälkeen haudataan vähin äänin Tappara-sarjan neljä viimeistä peliä. Ei tietoakaan, että pettymystä käsiteltäisiin siinä missä positiivisia asioita.

Mutta kausi oli kuitenkin hyvä+ ja kaikki ovat iloisia :D

Olipa väsynyt jakso. Vaivaantuneesti kateltiin kapteeneiden kuvia ja yritettiin keksiä jotain turhaa jutunjuurta.

Samaa mieltä, nyt oli kaivettu vähän jämälaaria, kun näytettiin launchista ylijäänyttä materiaalia.

Hölön puhe oli ok. Sen lisäksi olisi voitu näyttää enemmän treenejä, ja haastatella muita valmentajia.

Itse en kaivannut tunkion kaivuuta,eli antaa viime kauden olla. Tuskin Hölö olisi Kaltoa tai Tanskaa bussin alle heittänyt, sieltä olisi tullut ympäripyöreitä latteuksia

En ole jaksoa katsonut vielä enkä katsoisikaan jos siinä puidaan mennyttä kautta.

Mua ei mennyt kausi enää kiinnosta.
Omat katseeni on tulevassa. Toki tippuminen välierissä on edelleen sen verran tuskallinen asia itelle, ettei vielä jaksa tulevakaan kausi älyttömästi kiinnostaa eikä sitä myöten tuo viimeinen jaksokaan.

Kattelen ehkä sit syyskuussa juuri ennen kauden alkua tuon viimeisenkin jakson.

Huomasin jaksosta maininnan instassa ja olin jo alkamassa katsomaan. Sitten luin kommentit täältä ja päätin jättää väliin. Sopivasti saanut etäisyyttä kiekkoon ja Ilvekseen, niin ei jaksa avata välierien sulamisen jättämiä haavoja. Syksyllä taas sitten.

Pätee ihan hyvin ammattiurheiluunkin, kuin muuhunkin elämään, että vaikeatkin asiat on osattava käsitellä ja niistä pystyttävä puhumaan. Ehkä ne on sisäisesti hoidettu, mutta en kyllä tätä antia ulospäin arvosta tipan vertaa.

Sinällään tietysti pitäisi 8-jakson olla äärimmäisessä pettymyksessä kieriskelyä, mutta pakko sanoa, että en kyllä sellaista jaksoa itse katsoisi.

Toisaalta, en tiedä katsonko tätäkään jaksoa, mutta olen kyllä sitä mieltä, että joukkueen sisällä tulee ainakin katsoa eteenpäin. Vituiksi meni viime kauden loppu ja sille asialle ei enää mitään voi. Nyt täytyy keskittyä siihen, miten tulevalla kaudella pärjätään paremmin ja palataan mitalikantaan ja mieluiten vihdoin sinne finaaliin.

Ei tarvitse kieriskellä mitään, mutta selkärankaa pitää olla tulla toteamaan tapahtunut ja antamaan selkeät suuntaviivat tulevaan ihan johdon tasolla. Hölön höpltyksistä en nyt tässä tilanteessa perusta pätkääkään. Jumankauta, ihan perusasioita! Todella huolestuttavaa moinen piileskely eikä buustaa ainakaan minun suunnitelmia ensi kaudelle.

Mielestäni oikein pätevä ja hauska jakso. Minun mielestä nämä inside jaksot toimivat paremmin juuri näin, että kuvataan Ilveksen arkea melko kevyellä meiningillä.

Jos halutaan itkeä kuinka kaikki meni pieleen viime kaudella, on sen paikka muu kuin nämä Inside jaksot.

Mielestäni oikein pätevä ja hauska jakso. Minun mielestä nämä inside jaksot toimivat paremmin juuri näin, että kuvataan Ilveksen arkea melko kevyellä meiningillä.

Jos halutaan itkeä kuinka kaikki meni pieleen viime kaudella, on sen paikka muu kuin nämä Inside jaksot.
Ei ollut kyse, että tarvitsisi itkeä, vaan enempi käydä ne pudotuspelitkin tuossa läpi. Kuitenkin olivat osa tätä kautta ja oon ajatellut tämän sarjan tarkoituksena olleen käydä kauden tapahtumia läpi eri vinkkeleistä.

Nyt kuitenkin "skipattiin" kauden loppu ja mentiin suoraan seuraavaan kauteen. Ei näin aikasemmin ole tehty.

Nämäkin olisi voinut tuohon ympätä vaikka yhteen, että mennyt on mennyttä ja nyt mennään taas eteenpäin, mutta urheiluun kuuluu myös pettymyksen tunteet ja ei sen pitäisi haitallista olla niitä näyttää.

• Tykkää
Reactions: CTS
Takaisin