Edelleen odotan jotain vastaavaa Ilvekseltä. Jätetään ne tiktokit pois ja keskitytään oikeasti joukkueeseen ja henkilöihin ja tarinoihin.
Kerran kuukauteen tämmöinen ”Inside Ilves” - Ilves+ tuutista pihalle. Sitten joskus voi laajentaa ja yhdistää vielä jalkapalloon niin siinähän sitä Inside Ilves365- meininkiä olisi.
Kuinkakohan iso osa on niitä Osaston kamppiskausareita? Mielenkiinnosta mietiskelen että kuinka iso vaikutus niillä on.Ps. Jakson alussa mainittiin myös ennätyksellisestä kausari myynnistä.
Stondikseen n 400 korttia myyty, joista n 150 korttia Osaston kampanjallaKuinkakohan iso osa on niitä Osaston kamppiskausareita? Mielenkiinnosta mietiskelen että kuinka iso vaikutus niillä on.
Jännä, että koppikieli on suomi.
Ensimmäinen jakso ulkona
Kananlihalle meni.
Ai että on hieno nähdä tää matka ja etenkin miten tämä ekan kauden matka päättyy keväällä
Itselle tuli sellainen hento ja hetkellinen "One more year" -viba, mutta voi vaan olla mulla lounasaika.Löökessä on kummasti samaa näköä kuin Nymanissa. Totta puhuen aika jännä, että Nyman on mukana koppipalvereissa, vaikka luonnollisesti treenaa Ilveksen mukana.
Voin olla väärässäkin, mutta eikös noita NHL leirityksiäkin ala tässä olemaan kohta?Itselle tuli sellainen hento ja hetkellinen "One more year" -viba, mutta voi vaan olla mulla lounasaika.
Enemmän vai vähemmän kuin ankeuttajan kaudella?Stondikseen n 400 korttia myyty, joista n 150 korttia Osaston kampanjalla
Itse koen tämän asiakkaan aliarvioimisena ja tällä kaudella uusi pleijarikortti jäänee hankkimatta juurikin tästä syystä.