Vs: Ilves ja Media
551304 sanoi:
Näin tuon videon kevättalvella, taisi olla jopa TV4 tai jokin yleinen kanava. Silloin mulle syntyi positiivinen kuva eritoten siitä, että Ilves tuo itsensä näkyviin erittäin aikaisin ja mielestäni aika tyylikkäällä mainoksella jonka tulkitsin myös Ilves-perheessä olon promootioksi.
Itse tulkitsen sen Liigaa pelaavan jääkiekkojoukkueen kausikorttimainokseksi. Mitä se onkin.
551304 sanoi:
Tämä mainos on tullut youtubeen Maaliskuun 21s jolloin PlayOff 17/18 oli alkumetreillä. Sen johdosta minulla ainakin hukassa mikä tässä hienossa videossa nyt niin hammasta kiristää? Kenties se purnauksen kohde saattaisi olla toiveena saada seuraava versio mikä sitten sisältää enemmän tätä tavoiteasettelua 18/19? Jokatapauksessa minusta tuntuisi aika undulaatilta aloittaa 18/19 uhoaminen kesken 17/18 PlayOff kauden, siitä peukut Ilves Mediaan.
Koskas se luukuttaminen sitten alkaa? Kesäkuuta mennään ja tällä terättömällä miekalla husitaan edelleen. Yhdessä hei kuljetaan ja osta kausikortti. Shut up and take my money!
Miksi en asiaa aikaisemmin esille ottanut? Koska oli aikainen kevät ja tuollainen pumpuli on ehkä jotenkin hyväksyttävää. Nyt pitäisi alkaa löytää niitä kierroksia koneeseen, koska mm. yhteistyökumppanuusmyyntiä painetaan pää märkänä. Mielikuvia siellä puolella totellaan ihan yhtä lailla.
Jos strategiaa totellaan, niin
- Ilves tavoittelee kovinta runkosarjasijoitusta vuosikymmeniin
- Pelaajabudjetti on historian korkein
Siitä vähän aseita markkinointiin.
Artsi sanoi:
Hämäläisellä hitaydella mielensäpahoittajat heräävät heti kahden kuukauden jälkeen
En minä mieltäni pahoittanut ole. Minä olen huolestunut. Peli-ilme kannattajien keskuudessa on apaattinen. Jotenkin tähän hiillokseen täytyisi saada puhallettua liekkiä.