Vs: Ilves ja Media
No, empä ainakaan itse sen enempää huomannut, että tuolla Ilveksen facebookissa oltaisiin biisiä "hehkutettu". Ainoastaan laitettu esille ja kiitetty. Mielestäni asiallista eikä suinkaan noloa.
Petri Nygårdin Märkää ja Leijonalätkää ovat myöskin samalla sävelellä. Onko sekään nyt liiemmin noloa? Vaikea sanoa...
Mikä sitten on hyötyä? Kyllä se kuitenkin taitaa olla niin, että kaikki ns. "positiivinen julkisuus" on seuralle hyväksi. Toki ihminen yksilönä saa olla mitä mieltä tahansa. Onhan esimerkiksi Tapparalla tämä "hevibändi", joka on tehnyt seuralle kappaleen. Itsekin olen kyseiselle kappaleelle naureskellut, mutta kuitenkin isossa mittakaavassa taitaa kappale olla enemmänkin positiivinen kuin negatiivinen asia Tappara-fanien keskuudessa.
Tämä on vähän sama kuin sanon, että Yö-yhtye on kauheata paskaa! Niinhän se onkin jos minulta ja monelta muultakin kysytään. Kuitenkin kyseessä taitaa olla todistetusti Suomen menestynempiä yhtyeitä.
On monta tapaa "kantaa kortensa Ilveksen kekoon", voi tehdä kappaleita, tehdä nettisivuja missä pyörii laskuri Ilveksen maalivahdin viimeisestä voitosta, myydä t-paitoja tai vaikka tuoda Ilveksen värit näkyviin kotimaisessa viihde tv-sarjassa jonkin hahmon kautta. Jokainen voi itse päättää mikä näistä on positiivista tai negatiivista ja mikä näistä "edes-auttaa" vaikkapa joukkueen tunnettavuutta.