Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Jaa a sitä on Ilves päässyt esille katiska käräjillä. Harmi kun nimi esillä noissa kokkelijutuissa.
Taasko tällä viitataan Ranta-Ahoon?
Jaa a sitä on Ilves päässyt esille katiska käräjillä. Harmi kun nimi esillä noissa kokkelijutuissa.
En kuullut lähetystä, mutta eihän tuollaista voi tapahtua. Ehkä joku täysin lajista tietämätön joutuisi täyttämään lähetysaikaa tuollaisilla kysymyksillä, mutta eihän Yle sellaisia toimittajia palkkaa, eihän.
Ajelin eilen matsin jälkeen mökille ja kuuntelin Yle Puheen kiekkokierrosta. Keskittyminen radioon ei ollut ihan satasella, joten sattuiko joku kuuntelemaan, mitä Sari Sirkkiä-Jarva kyseli Teemu Rautiaiselta? Jos kuulin oikein, niin liikuttiin jälleen mauttomuuksien rajamailla, kun koko kansan kuullen kyseltiin henkilökohtaisia asioita lapsen tulevasta syntymästä.
Itse olen enemmän huolissani siitä, että tämä kaveri taitaa tehdä Ilves Podcasteja?
Itse olen enemmän huolissani siitä, että tämä kaveri taitaa tehdä Ilves Podcasteja?
Ei tietenkään pidä, ja olisi täysin kestämätön tilanne, että jokaisesta löyhästäkin assosiaatiosta kaikkeen ikävään täytyisi sanoutua erikseen irti. Kyse on yksityishenkilön aivan helvetin typerästä ja huonotapaisesta viestistä, mutta ei yhtään mistään sen kummemmasta.Ilveksen pitää seurana ilman muuta sanoutua irti tällaisista, olivat virallisia tahi ei.
Siis miksi he ovat jostain panimosta irtisanoutunut? Olen niitä keltavihreitä Ipa tölkkejä kyllä nähnyt kaupassa, oliko toi panimo tehnyt sitä olutta ilman lupaa, vai mikä tää juttu on?Ilves on kuitenkin erikseen sanoutunut irti mm. Pyynikin panimon oluesta, että ehkä siellä ajatellaan tätä julkisuudenhallintaa tässäkin tapauksessa eri tavalla.
Siis miksi he ovat jostain panimosta irtisanoutunut? Olen niitä keltavihreitä Ipa tölkkejä kyllä nähnyt kaupassa, oliko toi panimo tehnyt sitä olutta ilman lupaa, vai mikä tää juttu on?
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta kai nyt itsekin näet kuinka etäinen assosiaatio tässä on kyseessä ja yhteyttä IH Oy:n ei käytännössä katsoen ole. Ja vaikka olenkin kanssasi samaa mieltä siitä, että tuollaisten purkausten takana olevat ongelmat tulisi hoitaa kuntoon, en ymmärrä törttöilevän henkilön yhteyttä seuraan täytyisi jotenkin korostaa. Etenkin kun vakavuusasteeltaan teko on nyt ollut loppupeleissä hyvin vähäinen.Ilves on kuitenkin erikseen sanoutunut irti mm. Pyynikin panimon oluesta, että ehkä siellä ajatellaan tätä julkisuudenhallintaa tässäkin tapauksessa eri tavalla.
Etenkin kun vakavuusasteeltaan teko on nyt ollut loppupeleissä hyvin vähäinen.