Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Tuskin ne Ruotsalaista Buffalosta saa. Artun jälkeen meillä ei semmosta oo ollukaan.Radiossa sanottiin, että Ässät panostaa isosti ensikauteen ja kaappaavat mm. Ilveksen ykkös-sentterin.
sinne meni kontiolaRadiossa sanottiin, että Ässät panostaa isosti ensikauteen ja kaappaavat mm. Ilveksen ykkös-sentterin.
Vaihto vaan junaa treella...sinne meni kontiola
Samassa jutussa tosin myös kerrottiin, että Lukko on ylivoimaisesti suurin ennakkosuosikki...sinne meni kontiola
Mielestäni ei ole oikein ja väärin kannattajia, mutta itse lähdin tuosta ryhmästä aikanaan koska aika raskasta porukkaa siellä on.Ilveksen Facebook ryhmässä on jälleen kerran onnistuttu nostamaan Aamulehden puolellisuus esiin, koska Tapparan matsin otsikko on netissä isommalla. Muuten hyvä, mutta niin kuin aina viimeksi tullut uutinen (niin kuin tässä tapauksessa Tapparan pelin raportti) näkyy aina isomalla otsikolla kuin vanhempi uutinen.
Eli siis kyseessä on ihan vain se miten tuo sivusto toimii, eikä se että Tapparaa suosittaisiin.
Sama, puolitoista vuotta tullut oltu pois tuosta ryhmästä ja oon voinut paremmin kun koskaan sen jälkeen. Masentava ryhmä.Mielestäni ei ole oikein ja väärin kannattajia, mutta itse lähdin tuosta ryhmästä aikanaan koska aika raskasta porukkaa siellä on.
Mielestäni ei ole oikein ja väärin kannattajia, mutta itse lähdin tuosta ryhmästä aikanaan koska aika raskasta porukkaa siellä on.
Silti olet foorumilla joka on tällä hetkellä huomattavasti raskaampi paikkaMielestäni ei ole oikein ja väärin kannattajia, mutta itse lähdin tuosta ryhmästä aikanaan koska aika raskasta porukkaa siellä on.
Tällä nimenomaisella hetkellä ei. Eikä täälläkään viime aikoina ihan joka päivä ole tullut pyörittyä.Silti olet foorumilla joka on tällä hetkellä huomattavasti raskaampi paikka
Jatkoajassa nimimerkki Finlandi_36 huhuilee Vittasmäkeä Ilvekseen. Mielenkiintoinen huhu.