LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Ristus, kun naurattaa vieläkin
No ei se nyt noin hauska juttu ollut.Ristus, kun naurattaa vieläkin
Voi luottavaisin mielin katsella tulevaisuuteen kun tämä sosiaalinen media on ammattimaisissa käsissä jotka tietävät miten hommat tehdään. Ja miten hommat tulevat etenemään.Aamulehdessä kehuvat meitin mediatiimiä
Itselleni tuosta pelistä todellakin hyvät muistot, oli kamalaa kun korona päätti kauden, mutta oli sentään kaikille sama eikä jäänyt kenellekään jossiteltavaa.Tämä ottelu menee kyllä itsellä parhaiden muistojen joukkoon Hakametsässä. Täysitupa, playoffit alkamassa, kauhea pöhinä päällä, ifk vastassa. Sitten Ruotsalainen painaa Ilveksen voittoon minuutti ennen loppua. Mökä oli pöntössä aivan käsittämätön. Vieläkin tulee kylmät väreet. Huhhuh.
Tästä viikko ja koronan takia kausi pakettiin tekee muistosta vielä katkeransuloisen.
Aiheena taitaa olla Hakametsän viimeinen paikallisottelu.
Mahtaakohan mistään löytää enään tätä matsia kokonaisuudessaan?
Oli kyllä tylsä jakso. Ainahan tälläistä extrakamaa on kiva nähdä kulisseista mutta eipä tuohon nyt ihan hirveesti ole satsattu."Jaksossa seurataan kuinka joukkueiden tilat uudelle areenalle valmistuu"
Noin 2 jakson kuvauksessa. Ei ihan tuollaista sisältänyt tuo jakso.
Aika porkkanapainotteinen jakso. Toisaalta se ei haitannut niin paljoa kuin voisi luulla, sillä jonkinasteista mielihyvää tuotti katsoa Tapolan kyrsiintymistä omaan joukkueeseen. "Mä oon jätkät huolissani tästä joukkueesta"jäi erityisesti mieleen.Oli kyllä tylsä jakso. Ainahan tälläistä extrakamaa on kiva nähdä kulisseista mutta eipä tuohon nyt ihan hirveesti ole satsattu.
Olen kiinnittänyt tismalleen samaan huomiota. ”Lievää” kopiointia havaittavissa.En tiedä, mutta Tapparan somesisältö muistuttaa huomattavan paljon meidän omaa. Twitterissä lähestulkoon suurimman osan twiittien ulkoasu on sama kuin meillä, sanat vaan vaihdettu. Sekä kaikki muu tuotanto näyttää suht samalle.
Juu, ja kyse siis ei ole viimesien kuukausien aikana tulleista postauksista. Lähinnä tämän ja viimekauden aikana kiinnittänyt enemmän huomiota.Olen kiinnittänyt tismalleen samaan huomiota. ”Lievää” kopiointia havaittavissa.
Kyllä. Videokoosteet, musiikit, päivitysten kieliasu yms todella paljon samankaltaisuuksia. Itse kiinnitin huomiota ensimmäistä kertaa olikohan viime- vai toissakaudella, kun vaihtoivat ottelupäivän kokoonpanografiikat lähes tismalleen samanlaiseksi kuin Ilveksellä, tosin tökerömmällä kuvankäsittelytaidoilla.Juu, ja kyse siis ei ole viimesien kuukausien aikana tulleista postauksista. Lähinnä tämän ja viimekauden aikana kiinnittänyt enemmän huomiota.
Tais olla sama milloin ite aloin kiinnittään huomiota.Kyllä. Videokoosteet, musiikit, päivitysten kieliasu yms todella paljon samankaltaisuuksia. Itse kiinnitin huomiota ensimmäistä kertaa olikohan viime- vai toissakaudella, kun vaihtoivat ottelupäivän kokoonpanografiikat lähes tismalleen samanlaiseksi kuin Ilveksellä, tosin tökerömmällä kuvankäsittelytaidoilla.