Salhoja
Vakiokokoonpanossa
En silti näe töpseliä ensi kaudella kyllä ainakaan mestaruudesta pelaamassa.
Eipä kukaan nähnyt kahtena edellisenä kautenakaan. Piti olla floppi molempina.
En silti näe töpseliä ensi kaudella kyllä ainakaan mestaruudesta pelaamassa.
Viime kauden joukkue kuitenkin oli paperilla sellainen jolta sitä menestystä sopi odottaa. Ainakaan vielä ei sama päde ensi kauden joukkueeseen. Ja tässä oli nyt kyse vedonlyöntitoimistojen antamista kertoimista.Eipä kukaan nähnyt kahtena edellisenä kautenakaan. Piti olla floppi molempina.
Kun Bau saisi edes muutaman liigapelin vyölleen ennenkuin aletaan puhumaan liigatasolla mahdollisesta läpilyöntipelaajasta.Koittaa vaan provota ja Bau voi pelata A-junioreissa,Kooveessa tai liigassa mihin sit taso riittää.Tiedot kertoo hyvää Santeri Airolasta.Siin vois olla läpilyönnin tekijä jos joku ylläri nimi nostetaan esiin.
Malik on, Vadim ei.Onko muuten Malik ja Zherenko maisemissa vai onko tuolla täysin laina/junnu maalivahdit?
Taitaa olla jo yli 25 vuotta kun olen viimeksi mistään mediasta lukenut, että ME ollaan ykkössuosikki ensi kaudella.IL arvioi SM-liigan tämän hetken voimasuhteet: ”Miksi tämä seura on edes koko sarjassa?”
SM-liigassa valmistautuminen uuteen kauteen on käynnissä, ja joukkueiden väliset voimasuhteet alkavat hahmottua.www.iltalehti.fi
Itse muistan tuolloin ihmetelleen miten ihmeessä Ilveksestä oli saatu ykkössuosikki.1998-99 kaudella Ilves oli ainakin Jääkiekkolehden "Mediat veikkaavat" osiossa 6/10 median mielestä kauden alla ykkössuosikki. (mukaan lukien Jääkiekkolehti itse). Lyhyen muutaman viikon jakson peli kulki vuodenvaihteen jälkeen ennakoiden edellyttämällä tavalla, mutta ei se sitten kantanut. Toisaalta jälkikäteen kun katsoo rostereita, niin kyllä Tepsillä ja Hifkillä olivat paremmat rosteritkin.
Itse muistan tuolloin ihmetelleen miten ihmeessä Ilveksestä oli saatu ykkössuosikki.
En muista kuka pelas missäkin. Sen muistan, että itse ajattelin Ilveksen olevan selvästi jäljessä materiaalin puolesta kärkeä tuolloin
Eikös tuossa ollut Jursi JR kannessa kuninkaanviitta harteilla ja kruunu päässä?
Ja ketuikshan se meni, sen nyt arvasikin!
Boldaus oma.Veikkaajassa oli Kuningas Jursi, ennakkoon tosiaan oli ihan perusteltua pitää Ilvestä yhtenä kovimmista, mutta todella kovat joukkueet oli Tepsillä, Hifkillä ja Jokereillakin, eli tämä "varma mestaruus" mistä jälkikäteen on puhuttu ei nyt ennakkoonkaan mikään kovin varma ollut.
Jälkikäteen katsottuna Tepsin ja Hifkin pelaajistot olivat selvästikin Ilveksen Hårdeja ja kumppaneita kovempia. Media valitsi Ilveksen voittopuolisesti mestariksi varmaan lähinnä siksi, että kaikki mediaa myöten kovasti toivoivat Ilveksen katkaisevan jo 13 vuoden pituiseksi kasvaneen mestaruudettoman putken ja Hifki oli jo saanut edelliskaudella sille "kuuluneen" putken katkon.
1998-99 ennakkosuosikin asemaan vaikutti varmaan se, että edellisellä kaudella finaaleissa ollut joukkue pysyi hyvin kasassa ja vahvistui Peltomaan, Peltolan ja Arvajan myötä osa-alueella joka katsottiin finaalihäviön syyksi; vääntövoiman ja kovuuden puute. No, Arvaja ei kovin kovaa pelannut alkujaankaan ja Peltomaa ja Peltola olisivat kaivanneet statuksensa mukaista peliaikaa. Lisäksi puolustukseen ei kovuutta hankittu lisää, vaan toinen Measuresin tapainen kiekollinen pakki Ackeström, vaikka Measures oli juuri pelannut tykki kauden ja Haapakoski olisi edelleen hyvin täyttänyt kakkoskiekollisenpakin roolin. Näin puolustuksen kemiat sekosivat.
Jälkikäteen katsottuna Tepsin ja Hifkin pelaajistot olivat selvästikin Ilveksen Hårdeja ja kumppaneita kovempia. Media valitsi Ilveksen voittopuolisesti mestariksi varmaan lähinnä siksi, että kaikki mediaa myöten kovasti toivoivat Ilveksen katkaisevan jo 13 vuoden pituiseksi kasvaneen mestaruudettoman putken ja Hifki oli jo saanut edelliskaudella sille "kuuluneen" putken katkon.
Väitän, että muisti ei petä. Mun mielestä Ilves ei tuolloin ollut omissa papereissani mikään suosikki todellakaan. Toki hyvä joukkue ja mahdollisuudet menestyä, mutta ei tosiaan mikään mestarisuosikki nro 1, ei lähelläkäänNyt pettää kyllä teikäläisen muisti! Tuohan oli se kausi kun lähdettiin hullutteleen kunnolla ja hankittiin jotain Mikko Peltolaa neloskenttää ja se ruottalaispakki Lukosta kovalla rahalla! Kausihan päättyi täyteen pannukakkuun HPK :ta vastaan puolivälierissä ja kaameet tappiot niskaan!
Ja Bau todennäköinen läpimurtopelaaja…