13.30Huomenna varmaankin se Ilves-live lähetys taas, onko tietoa, että mihin aikaan alkaa?
Kiitos! Just sopiva aika hypätä autoon ja lähteä ajelemaan kohti Tamperetta ja kuunnella tuo lähetys.13.30
Jees, itse varmaan heräilen noihin aikoihin ja katselen mukavasti sängyn pohjaltaKiitos! Just sopiva aika hypätä autoon ja lähteä ajelemaan kohti Tamperetta ja kuunnella tuo lähetys.
Ei ole.Ei jumalauta onko tällä meidän pipo päässä
On se. Mut pääsi vähän yllättään että tuo Hintsanenkin tuntuu ymmärtävän pelistä ja jos mitä ei ymmärrä, niin myöntää, eikä feikkaa.Jees, itse varmaan heräilen noihin aikoihin ja katselen mukavasti sängyn pohjalta
On kyllä toimiva konsepti, häränkullin kokoinen peukku täältä.
TV:ssä näky paremmin, pipo oli "WU-TANG"Ei jumalauta onko tällä meidän pipo päässä
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty
Zyskowicz kertoo olevansa hyvin järkyttynyt tapahtuneesta.www.iltalehti.fi
Omasta ja omintakeisesta kulttuurista tulee olla ylpeä, ja sellaisia tulee vaalia. Yksi tälläinen vain Suomessa tapahtuva urheilukulttuurin ilmentymä on rantalelujen lentäminen jäälle.
ProRantalelut
Typerää kulttuuria, jos multa kysytään.En tiedä, olen siinä ja siinä onko tämä rantapallojuttu nyt kulttuuria ja jos on, niin onko se idiotismin kulttuuria?
Toki kulttuuria pitää aina vaalia lähtökohdistaan riippumatta, sillä oma ja aito kulttuuri on aina ja ehdoitta säilyttämisen ja museoinnin arvoinen.
Juu, kunnioitusta saa kun sen ansaitsee. Jos olet perseestä niin sitten olet ja aika varmasti joudut siitä kuulemaan. Ässät on ollut hyvä vastus ja he ansaitsevat kunnioitusta, mutta porilaiset jatkuvalla vittuilulla ei ansaitse yhtään mitään.
Typerää kulttuuria, jos multa kysytään.
Olen käsittänyt, että edes voittaneen joukkueen pelaajat eivät tykkää tuosta yhtään, vaan kokevat sen kiusalliseksi ja epäkunnioittavaksi. Se mun mielestäni kertoo kaiken tarpeellisen.
Se, että joskus ennenkin on niin tehty ja että se on omaa "kulttuuria" ovat huonoja syitä pitää siitä kiinni. Aikansa kutakin. Enää ei ole rantapallojen aika.
Sen verran itsekkin tunnen/tiedän entisiä ja nykyisiä jääkiekkoilijoita, että voin allekirjoittaa tämän. Pelaajat eivät todellakaan tykkää tästä tavasta ja yleensähän se on voittaja joukkueen pelaajat jotkaa kiireesti yrittävät heitellä nämä rantalelut pois sieltä kentältä.Olen käsittänyt, että edes voittaneen joukkueen pelaajat eivät tykkää tuosta yhtään, vaan kokevat sen kiusalliseksi ja epäkunnioittavaksi. Se mun mielestäni kertoo kaiken tarpeellisen.