Viikon kuumimmissa väitteissä mietitään mestarisuosikkia numero 1, hehkutetaan Timo Koskelaa, paukutetaan Ville Peltosen uudesta sopimuksesta sekä Risto Dufvasta ja valitaan Liiga-valmentajien kovin mediapelaaja.
www.jatkoaika.com
Kovasti Ilvestä ja Koskelaa kehutaan.
Tuossa jutussa kiinnitti huomiota myös tämä kohta:
Tämän lisäksi kysyn kauanko Rikard Grönborgin kädestä aiotaan vielä syödä? Etenkin toimittajia muistuttaisin valvomaan, mitä ruotsalainen todella sanoo, kun välillä hän näyttää päästelevän vähän mitä sattuu, välillä joukkueensa pelitavasta. Säilyttäkää kriittisyys!
Itse olen tätä kummastellut alusta lähtien, osa toimittajista tuntuu olevan aivan Grönborgin fanipoikia, ymmärrän vielä, jos ihastellaan karismaa ja "maailmanmiehen" elkeitä, mutta siinä vaiheessa kun Jere Hultin Liigapyykissä ihastelee Grönborgin möreää ääntä, niin ollaan kyllä liukumassa journalismista fanittamiseen.
Samoin hämmästytti kuinka suurin osa toimittajista nielaisi karvoineen päivineen Grönborgin teatterin sen hävityn Ässät pelin jälkeen, kun kertoi kysyneensä, että "oliko kolmannen erän neljä jäähyä suunnattu henkilökohtaisesti häntä vastaan" ja tuomari oli kuulemma vastannut "yes". "Mielestäni tämä oli tärkeä tuoda esille", Grönborg jatkaa.
Huutonaurua sanon minä! Noin kokenut valmentaja ei takuulla voi olla varustettu tuollaisella peruskoulun ongelmaoppilaan itsetunnolla (miks aina mää?) eikä hän tietenkään kuvitellut mitään sellaista, vaan koko lätinässä oli tarkoitus kääntää huomio pois siitä, millä tavalla Tappara esiintyi siinä ottelussa.
Tässä ei tietenkään ole Grönborgin kannalta mitään väärää, oikeastaan päinvastoin, mutta pettynyt olen, mikäli esimerkiksi mediakriittinen Kiekkokiuas ei tartu asiaan.