Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anapoli sanoi:Benjamin Linus sanoi:Mielestäni kaikki värinä ja palstatila mitä tässä vaiheessa saadaan aikaiseksi on positiivista tulevaa kautta ajatellen. Enemmän mediahuomiota ilvekselle -> enemmän ihmisiä halliin.
Pakko olla samaa mieltä. Oon varmaan vähän juntti ja pidän paskasta huumorista, mutta koska ilves on viimeksi aiheuttanut näin paljon puhetta. Itseäni ainakin naurattaa koko homma Iha pirusti. :-D hauskaa luettavaa myös tuolla somessa kun porukka vetää hernettä sieraimeen. :-D
Topi sanoi:Älkäähän nyt vetäkö hernettä nenään. Vuoden alussa Petri Nygård auttoi Ilvestä eikä kukaan välittänyt Ilves-logon raiskaamisesta. Päin vastoin jopa Ilves-Hockey kiitteli Petriä avusta.
Noma sanoi:Topi sanoi:Älkäähän nyt vetäkö hernettä nenään. Vuoden alussa Petri Nygård auttoi Ilvestä eikä kukaan välittänyt Ilves-logon raiskaamisesta. Päin vastoin jopa Ilves-Hockey kiitteli Petriä avusta.
"Kukaan" on vähän huono sana, kyllä aika moni tuostakin pahoitti mielensä. Itsekin olen edelleen sitä mieltä, että todella mauton temppu.
Noma sanoi:Itsekin olen edelleen sitä mieltä, että todella mauton temppu.
Älkäähän nyt vetäkö hernettä nenään. Vuoden alussa Petri Nygård auttoi Ilvestä eikä kukaan välittänyt Ilves-logon raiskaamisesta. Päin vastoin jopa Ilves-Hockey kiitteli Petriä avusta.