Ilves ja Media

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Olisiko tällä viikolla sitten valmennus julkaisuun?
Syytä olisi. Haluaisin ihan lopullisesti jättää menneen kauden taakse ja se onnistuu uuden valmennuksen julkistuksen avulla.

Iloisella ilmeellä uutta kohti!

jurgen

Tähtipelaaja
Ois ihan kiva, että Ilveksellä olisi valmentaja... miksi pantata enää?

King98

Luottopelaaja
Ois ihan kiva, että Ilveksellä olisi valmentaja... miksi pantata enää?
Pennanen potkitaan pihalle ennen ensimmäistä peliäkään, ottavat Niemelän tilalle :D. Nojaaa samaa mietin kanssa että miksi ei ole vielkä julkaistu, josko huomenna kuuluis jotain?

yellowgreen

Luottopelaaja
Tämä päivä on vielä maajoukkueelle varattu mediassa, niin huomenna sitten lööppeihin ennen MM-kisojen alkua :)

Janko

Luottopelaaja
Huomenna siis mahdollisesti julkaistaan valmennus ja Ilves ei ilmeisesti aio tätä ennakkoon rummuttaa mitenkään, miksi näin? Missä hype? Missä launch?

Saadaan Hölöstä joku jargon-haastattelu ja thats it, jippii. Kyllä on Ilveksen some-tekeminen ja pelaajajulkaisut mennyt todella hmv-tason löpinäksi. Toivottavasti olen väärässä ja kohta tärähtää kunnolla.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Huomenna siis mahdollisesti julkaistaan valmennus ja Ilves ei ilmeisesti aio tätä ennakkoon rummuttaa mitenkään, miksi näin? Missä hype? Missä launch?

Saadaan Hölöstä joku jargon-haastattelu ja thats it, jippii. Kyllä on Ilveksen some-tekeminen ja pelaajajulkaisut mennyt todella hmv-tason löpinäksi. Toivottavasti olen väärässä ja kohta tärähtää kunnolla.
Jos julkaisu on huomenna niin kyllä someen on tultava heti aamusta jotain, että luodaan vähän hypeä.

Jos vaan pölähtää yhtäkkiä ilmoitus niinkun nyt pelaajien kohdalla niin on kyllä pakko laittaa palautetta.

Suoraan sanottuna vituttaa tää mitä meidän somelle on tapahtunut enkä taida olla ihan ainut.

Ylärima

Vakiokokoonpanossa
Suoraan sanottuna vituttaa tää mitä meidän somelle on tapahtunut enkä taida olla ihan ainut.
Itse myös hämmästyn mikäli Hölö julkaistaan myös samalla tavalla kuin pelaajat tähän mennessä. Siinä mielessä yllättänyt, että näinkin "huomaamattomasti" julkaistu, kun kuitenkin tänä vuonna oli se kymppitonni.

Genoway

Rivipelaaja

Eiköhän tuo julkaisu tule ke-pe akselilla

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Kyllä erikoinen juttu, että valmentajaa ei ole julkaistu. Eihän kautta voi ilman päävalmentajaa aloittaa. Tulee mielikuva, että ihan tuuliajoilla mennään.