Joo pikkuhiljaa voisi somekin nousta sieltä murheen alhosta turvahuoneesta ja aloittaa uuden aikakauden.Sais luvan tulla. Ja sais tulla kyllä huumorilla höystettynä.
Tää nykyinen Ilveksen some on aivan karmeaa HMV touhua.
Joo pikkuhiljaa voisi somekin nousta sieltä murheen alhosta turvahuoneesta ja aloittaa uuden aikakauden.Sais luvan tulla. Ja sais tulla kyllä huumorilla höystettynä.
Tää nykyinen Ilveksen some on aivan karmeaa HMV touhua.
Se iloinen ilme takaisin.Joo pikkuhiljaa voisi somekin nousta sieltä murheen alhosta turvahuoneesta ja aloittaa uuden aikakauden.
Olisiko tällä viikolla sitten valmennus julkaisuun?
Syytä olisi. Haluaisin ihan lopullisesti jättää menneen kauden taakse ja se onnistuu uuden valmennuksen julkistuksen avulla.Olisiko tällä viikolla sitten valmennus julkaisuun?
Meinas ainakin jo sydän pysähtyä kun tuli ilmoitus että Ilves julkaissut jotain, mutta olikin äitienpäivään liittyvää.Olisiko tällä viikolla sitten valmennus julkaisuun?
Jotain savumerkkejä voisivat jo antaa.Olisiko tällä viikolla sitten valmennus julkaisuun?
Ois ihan kiva, että Ilveksellä olisi valmentaja... miksi pantata enää?
Pennanen potkitaan pihalle ennen ensimmäistä peliäkään, ottavat Niemelän tilalleOis ihan kiva, että Ilveksellä olisi valmentaja... miksi pantata enää?
Olisko huomenna laukaisun paikka..Ois ihan kiva, että Ilveksellä olisi valmentaja... miksi pantata enää?
Olisko huomenna laukaisun paikka..
Näin itsekin olen kuullut. Varmaan Utunen myös julkaistaan mutta saapa nähdä tuleeko muita pelaajia julki.Olisko huomenna laukaisun paikka..
Jos julkaisu on huomenna niin kyllä someen on tultava heti aamusta jotain, että luodaan vähän hypeä.Huomenna siis mahdollisesti julkaistaan valmennus ja Ilves ei ilmeisesti aio tätä ennakkoon rummuttaa mitenkään, miksi näin? Missä hype? Missä launch?
Saadaan Hölöstä joku jargon-haastattelu ja thats it, jippii. Kyllä on Ilveksen some-tekeminen ja pelaajajulkaisut mennyt todella hmv-tason löpinäksi. Toivottavasti olen väärässä ja kohta tärähtää kunnolla.
Itse myös hämmästyn mikäli Hölö julkaistaan myös samalla tavalla kuin pelaajat tähän mennessä. Siinä mielessä yllättänyt, että näinkin "huomaamattomasti" julkaistu, kun kuitenkin tänä vuonna oli se kymppitonni.Suoraan sanottuna vituttaa tää mitä meidän somelle on tapahtunut enkä taida olla ihan ainut.
Ei hätää, ei julkaista..Itse myös hämmästyn mikäli Hölö julkaistaan myös samalla tavalla kuin pelaajat tähän mennessä. Siinä mielessä yllättänyt, että näinkin "huomaamattomasti" julkaistu, kun kuitenkin tänä vuonna oli se kymppitonni.
Eiköhän tuo julkaisu tule ke-pe akselillaHuomenna siis mahdollisesti julkaistaan valmennus ja Ilves ei ilmeisesti aio tätä ennakkoon rummuttaa mitenkään, miksi näin? Missä hype? Missä launch?
Saadaan Hölöstä joku jargon-haastattelu ja thats it, jippii. Kyllä on Ilveksen some-tekeminen ja pelaajajulkaisut mennyt todella hmv-tason löpinäksi. Toivottavasti olen väärässä ja kohta tärähtää kunnolla.