Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HeGe41 sanoi:Ilveksen uudesta johdosta ei löydy virtuoosimaisia kuvankäsittelijöitä, mutta veijareita sieltä näyttää löytyvän senkin edestä.
toskala sanoi:vaan se että minua ärsyttää suunnattomasti ihmisten luokittelu eri kategorioihin ja karsinointi erilaisiin stereotypiohin kuten hipit, juntit, nörtit, elitistit, bättre folk etc. Tai mikäli harrastaa korkeakulttuuria, se tarkoittaa ettei voi ymmärtää jäähallien elämää ja kannatuskulttuuria.
toskala sanoi:En olisi näin pessimistinen.Jääkiekon imagoa ei pysty millään markkinointikikalla tekemään sivistyneeksi ja hienostuneeksi lajiksi.
On hieman eri asia kun logoa muunnellaan Ilveksen itsensä toimesta - kuin että joku muokkaa sitä kohahduttamistarkoituksessa nettiuutiseen/lehteen. Mm. Nygårdin nyljetty kissa -tempausta en edelleenkään arvosta paskan vertaa.Topi sanoi:Aamulehden paperiversiossa Mikko Gynther kirjoittaa "Logoa ei saa pilkata". Seuran logo on pyhä. Tosifani tatuoi sen kroppaansa. Ilves astui tempullaan Tapparan ja Jokerien logojen päälle. Se tallasi ne.
Aikamoista tekopyhyyttä. Aamulehti itse on syyllistynyt jos nyt ei ihan "logon pilkkaamiseen" niin ainakin sen väärinkäyttöön. Tämä selviää tuosta Aamulehden nettiuusisesta.
Topi sanoi:Aikamoista tekopyhyyttä. Aamulehti itse on syyllistynyt jos nyt ei ihan "logon pilkkaamiseen" niin ainakin sen väärinkäyttöön. Tämä selviää tuosta Aamulehden nettiuusisesta.
http://www.aamulehti.fi/Urheilu/1194759933141/artikkeli/ilvekselle+loytyy+ainakin+yksi+tukija+lahelta.html
Rauman Kukko sanoi:Topi sanoi:Aikamoista tekopyhyyttä. Aamulehti itse on syyllistynyt jos nyt ei ihan "logon pilkkaamiseen" niin ainakin sen väärinkäyttöön. Tämä selviää tuosta Aamulehden nettiuusisesta.
http://www.aamulehti.fi/Urheilu/1194759933141/artikkeli/ilvekselle+loytyy+ainakin+yksi+tukija+lahelta.html
Nyt ei tajua.
Topi sanoi:Logo on pyhä. Sitä ei saa pilkata eikä myöskään vääristellä. Vanhojen hyvien typografiasääntöjen mukaan logoon ei saa myöskään liittää mitään. Tuossa kuvassa logoa on ainakin selvästi vääristelty!
mirasane sanoi:Topi sanoi:Logo on pyhä. Sitä ei saa pilkata eikä myöskään vääristellä. Vanhojen hyvien typografiasääntöjen mukaan logoon ei saa myöskään liittää mitään. Tuossa kuvassa logoa on ainakin selvästi vääristelty!
Miten logoa on vääristelty?
Eli jos paita on rypyssä, logoa on vääristelty?Topi sanoi:Jos et sitä tuosta kuvasta erota niin enhän minä sille mitään voi!
Crueman sanoi:Eli jos paita on rypyssä, logoa on vääristelty?Topi sanoi:Jos et sitä tuosta kuvasta erota niin enhän minä sille mitään voi!
Katsoppa uudestaan sitä kuvaa. Joku kangasriepuhan siinä Ilveksen logolla on Näsijärveen heitettynä.Topi sanoi:Crueman sanoi:Eli jos paita on rypyssä, logoa on vääristelty?Topi sanoi:Jos et sitä tuosta kuvasta erota niin enhän minä sille mitään voi!
Kysymys oli tuosta kuvasta!
Crueman sanoi:Katsoppa uudestaan sitä kuvaa. Joku kangasriepuhan siinä Ilveksen logolla on Näsijärveen heitettynä.Topi sanoi:Crueman sanoi:Eli jos paita on rypyssä, logoa on vääristelty?Topi sanoi:Jos et sitä tuosta kuvasta erota niin enhän minä sille mitään voi!
Crueman sanoi:Katsoppa uudestaan sitä kuvaa. Joku kangasriepuhan siinä Ilveksen logolla on Näsijärveen heitettynä.Topi sanoi:Crueman sanoi:Eli jos paita on rypyssä, logoa on vääristelty?Topi sanoi:Jos et sitä tuosta kuvasta erota niin enhän minä sille mitään voi!
Ilvua sanoi:...siis jos Ilveksen logon sisältävän lakanan heittää jorpakkoon, niin se on sama, kun heittäis Suomenlipun maahan.
mirasane sanoi:Ilvua sanoi:...siis jos Ilveksen logon sisältävän lakanan heittää jorpakkoon, niin se on sama, kun heittäis Suomenlipun maahan.
Voi apua. Olen saattanut joskus heittää lätkäliigakarkkipaperin maahan, ja siinä on saattanut olla Ilveksen logo.