Ilves ja Media

Pillistä kuumaa

Luottopelaaja
#Päiviräsäset hyökkää kimppuun aiii! Ihanaa Mänty ihanaa!!

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Mites nää esbååssa ny hoidettiinkaan..? ;) nimim. Joko se Tuomaala on tajunnu luovuttaa Taikuri-lempinimen Niinimäen Jessen kautta takas Mäntsälle..?

Asylum

Luottopelaaja
Jäikö kenellekään mietityttämään, että mitä tuo Eemelin kanveesiin laittaminen tarkoitti ja miksi se oli tuossa syntivideolla?

A) onko Mänty oikeasti aiheuttanut Eemelin vamman?
B) voiko tämä liittyä jollain hataralla aasin sillalla Eemelin jatkoon?

Kai se on aiheuttanut Eemelille sen alaraajavamman tuossa väännössä ja sen takia on syntilistalla. :D

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Mänty koittaa kaksin käsin pitää El Jefen himassa. Oli poikapaini sitten syntiä tai ei... ;)

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Mites nää esbååssa ny hoidettiinkaan..?
Esbåssa suurimpana haasteena, että Hesarissa oli päivää aikaisemmin "Kiekko-Espoo julkistaa yllätyksenä jatkosopimuksen. Hesarin tietojen mukaan se on Tuomaalan kahden vuoden jatkosopimus."

Seuraava haaste oli lyhyt videon pätkä jolloin Osasto lauloi "Il-ves Tam-pe-re".

Esiintyminen sen perään olisi ollut varmasti ihan hieno juttu missä tahansa muussa pelissä.

Viimeksi muokattu:

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
B) ...2 tuolia...tuleeko Eemelin jatko vai joku uusi :oops:

Itse luulen, että Suomen jatkosopimus julkaistaan pääsiäisenä. Ensiksi Eemeli roikkuu ristillä, mutta sitten taivaalta jyrisee ääni joka julistaa Eemeli Suomi on tehnyt jatkosopimuksen Ilvekseen. Suomi hyppää ristiltä vetää työrukkaset käteen ja nyökkää kameralle: siisti olla mukana.

Mäntykivi Joulun alla, Eemeli Pääsiäisenä.

Ilves fan

Luottopelaaja
Itse luulen, että Suomen jatkosopimus julkaistaan pääsiäisenä. Ensiksi Eemeli roikkuu ristillä, mutta sitten taivaalta jyrisee ääni joka julistaa Eemeli Suomi on tehnyt jatkosopimuksen Ilvekseen. Suomi hyppää ristiltä vetää työrukkaset käteen ja nyökkää kameralle: siisti olla mukana.

Mäntykivi Joulun alla, Eemeli Pääsiäisenä.
Ei jumalauta taas pitää vaihtaa housut.
Tai ainakin laittaa kuivumaan nää edelliset…