Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Olin oikeassa Kanalasta mutta sopparin kohde meni väärin. Loistavaa, että Mänty ei karkaa muualle.
”Jeesus ottaa kantaa Ilveksen sometoimintaan. Katso kuvat.”Kuinka suurella todennäköisyydellä saadaan lukea Ilta-Puluista kirkon kanta Ilveksen tekemään julkistukseen?
Suppo viel!!Itse olen täälä huutanut "Say my name" somen perään ja nyt olen tyytyväinen!
Helvetin hienoa työtä some-tiimi ja todella kova jatko!
Meidän mediatiimi > muiden mediatiimi.
Jäikö kenellekään mietityttämään, että mitä tuo Eemelin kanveesiin laittaminen tarkoitti ja miksi se oli tuossa syntivideolla?
A) onko Mänty oikeasti aiheuttanut Eemelin vamman?
B) voiko tämä liittyä jollain hataralla aasin sillalla Eemelin jatkoon?
”Jeesus ottaa kantaa Ilveksen sometoimintaan. Katso kuvat.”
Toisaalta miksi siihen olisi vastaus:Kai se on aiheuttanut Eemelille sen alaraajavamman tuossa väännössä ja sen takia on syntilistalla.
Jäikö kenellekään mietityttämään, että mitä tuo Eemelin kanveesiin laittaminen tarkoitti ja miksi se oli tuossa syntivideolla?
A) onko Mänty oikeasti aiheuttanut Eemelin vamman?
B) voiko tämä liittyä jollain hataralla aasin sillalla Eemelin jatkoon?
Esbåssa suurimpana haasteena, että Hesarissa oli päivää aikaisemmin "Kiekko-Espoo julkistaa yllätyksenä jatkosopimuksen. Hesarin tietojen mukaan se on Tuomaalan kahden vuoden jatkosopimus."Mites nää esbååssa ny hoidettiinkaan..?
B) ...2 tuolia...tuleeko Eemelin jatko vai joku uusi
Ei jumalauta taas pitää vaihtaa housut.Itse luulen, että Suomen jatkosopimus julkaistaan pääsiäisenä. Ensiksi Eemeli roikkuu ristillä, mutta sitten taivaalta jyrisee ääni joka julistaa Eemeli Suomi on tehnyt jatkosopimuksen Ilvekseen. Suomi hyppää ristiltä vetää työrukkaset käteen ja nyökkää kameralle: siisti olla mukana.
Mäntykivi Joulun alla, Eemeli Pääsiäisenä.
Samaa myös mietin - miksi kaksi tuolia, kun olivat ripityspenkkejä? Voi toki olla, että toinen Kanalalle... mutta ei niitä siten ollut aseteltu. Voisiko olla kaksi, jotka haluaisivat synninpäästön?B) ...2 tuolia...tuleeko Eemelin jatko vai joku uusi