• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilves ja Media

Toppapöksy666

Luottopelaaja

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Mikähän uhkaus jätetty?
”Paperilappuun oli kirjoitettu oranssinvärisellä tussilla, että Ilveksen johtajat, mää tapan teidät”, Laukkanen kertaa

ipe

Vakiokokoonpanossa
”Paperilappuun oli kirjoitettu oranssinvärisellä tussilla, että Ilveksen johtajat, mää tapan teidät”, Laukkanen kertaa
Eihän tää toki ole hyvä paikka nauraa, kun tommonen uhkaus on jätetty, mutta kyllä mä silti ääneen hörähdin. Olisi hyvä nähdä tuo uhkauslappu, että minkälaisella käsialalla ja kirjoitustaidolla se on kirjoitettu. Tuli Kummeli ja Rapakymppi mieleen "Mä tapan sen".

Huudan ja toivon vielä @iamGnome paluuta tähän yhteen tapaukseen. Tästä voi repiä, vaikka minkälaista kuvaa.

Perseestä kuitenkin tuollainen murikan heittäminen ikkunan läpi ja uhkaukset. Saa ja pitää vituttaa Ilves, mutta paree ois vaikka nyrkkeily- tai multasäkkiä mäiskiä kotona.

ässä 42

Vakiokokoonpanossa
Liput liehuu ja ihmiset riehuu vai tappouhkaukset ja kivenheitot

ilvesperhe

Luottopelaaja
Jollain meni tunteisiin. Tekoaika täsmää...
"Varaston yläpuolella on asuntoja. Laukkasen mukaan kaksi asukasta kertoi hänelle, että sisälle kuului iso pamaus keskiviikkoiltana noin kello 20.30."

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Liitteet

• Screenshot_2025-04-03-18-19-32-63_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2025-04-03-18-19-32-63_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    156,7 KB · kertaa luettu: 210

Don Corleone

Luottopelaaja
Vähemmän yllättäen mouhofoorumilla vitsaillaan. Jos tuo olisi toisinpäin niin siellä huudettaisiin jo pää punaisena kuinka ilvesläiset ovat kaikki hulluja murhamiehiä ja kaikki pitäisi lukita vankilaan.
KYLLÄ NIIM OM, ETÄ MEIRÄN TAPPARASSAAMM EI OLE , TÄLÄSITÄ KULTRIA, KUM SIIMÄ HULIKAANNI MIELIPUOLI OSASTOSSA!1!1!1,,1

Soho

Tähtipelaaja
Tiedän todellakin tämän, mutta jotenkin ne on vähän köpöisiä yrityksiä varmasti myös sen nuorison silmissä. Yritetään jotenkin väkisin tehdä tiktok kamaa koska pitää vaan tehdä. Olis sitten jotenkin edes freesiä eikä täysin kopioituja satakertaa nähtyjä perus hassutteluja jotka on jo nähty.
Tää on vaikea kysymys. Näyttää noita nuoria seuraajia löytyvän Tiktokista pirusti. Se että joku sisältö on sinun mielestä kökköä, ei sitä todennäköisesti ole kaikkien mielestä. Kai nämä on taustat selvittäneet.

Meille sedille on omat välineet.

dr Origo

Luottopelaaja
Eihän tää toki ole hyvä paikka nauraa, kun tommonen uhkaus on jätetty, mutta kyllä mä silti ääneen hörähdin. Olisi hyvä nähdä tuo uhkauslappu, että minkälaisella käsialalla ja kirjoitustaidolla se on kirjoitettu. Tuli Kummeli ja Rapakymppi mieleen "Mä tapan sen".

Huudan ja toivon vielä @iamGnome paluuta tähän yhteen tapaukseen. Tästä voi repiä, vaikka minkälaista kuvaa.

Perseestä kuitenkin tuollainen murikan heittäminen ikkunan läpi ja uhkaukset. Saa ja pitää vituttaa Ilves, mutta paree ois vaikka nyrkkeily- tai multasäkkiä mäiskiä kotona.
1743694177538.jpeg

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja

Erkka44

Vakiokokoonpanossa
Sellainen yksityiskohta, joka sulkee nuorison ulkopuolelle on tuo uhkauskirjeen minä - sanan peritamperelainen kirjoitusasu. Kukaan milleniaalia nuorempi ei enää kirjoita sanaa muodossa "MÄÄ" vaan on lyhentänyt sen tekstari/chat/watsapp/snäp -ystävllisempään ja yleiskielisempaan lyhennemuotoon "MÄ". Sama havainto on myös puhekielessä. Vain aitotamperelaiset ja vanhempi kansa venyttää sanan ä-kirjainta. Nuoret eivät.

Lisäksi nuoriso on fiksumpaa kuin yleensä luullaan. Mun veikkaus on turhautunut keski-ikäinen rillaaja, rähinäviinaa ja pettymyksiä siinä elämässä muutenkin.

Muoks. Edit. Siis onko tuo kuva aidosta uhkauslapusta? Siinähän ei nyt pettymyksekseni käytetä koko sanaa. Hyvä teoria suli sitten siihen.