Pöllö Vakiokokoonpanossa Viestejä 708 eilen klo 20:49 #14 001 Muutamalta mouhotutulta tuli jotain kryptistä kiukuttelua tuolta vauhti kiihtyy festareilta, mutta nyt mä alan ymmärtään miks...
Muutamalta mouhotutulta tuli jotain kryptistä kiukuttelua tuolta vauhti kiihtyy festareilta, mutta nyt mä alan ymmärtään miks...
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 6 619 eilen klo 20:53 #14 002 Pöllö sanoi: Muutamalta mouhotutulta tuli jotain kryptistä kiukuttelua tuolta vauhti kiihtyy festareilta, mutta nyt mä alan ymmärtään miks... Laajenna klikkaamalla Olihan täälläkin heti yksi kommentti TALOUS- ketjussa, että Tammerfesteillä mouhot vei 6-0, kun Popedalla oli porkkanapaidat päällä.
Pöllö sanoi: Muutamalta mouhotutulta tuli jotain kryptistä kiukuttelua tuolta vauhti kiihtyy festareilta, mutta nyt mä alan ymmärtään miks... Laajenna klikkaamalla Olihan täälläkin heti yksi kommentti TALOUS- ketjussa, että Tammerfesteillä mouhot vei 6-0, kun Popedalla oli porkkanapaidat päällä.
Nazgûl Vakiokokoonpanossa Viestejä 365 eilen klo 21:46 #14 003 VärienTunnustaja sanoi: Olihan täälläkin heti yksi kommentti TALOUS- ketjussa, että Tammerfesteillä mouhot vei 6-0, kun Popedalla oli porkkanapaidat päällä. Laajenna klikkaamalla Muistan heinäkuun keskustelun, piti ottaa lainaus sieltä ja jätin huumorilla kommentin sinne samaan ketjuun jatko-osaksi
VärienTunnustaja sanoi: Olihan täälläkin heti yksi kommentti TALOUS- ketjussa, että Tammerfesteillä mouhot vei 6-0, kun Popedalla oli porkkanapaidat päällä. Laajenna klikkaamalla Muistan heinäkuun keskustelun, piti ottaa lainaus sieltä ja jätin huumorilla kommentin sinne samaan ketjuun jatko-osaksi