IsoIpana sanoi:Miksi Ilveksen (tai muidenkin joukkueiden) FB-tykkäämisiä käytetään jonain ihmeen virallisina suosituimuusmittareina (ainakin tällä palstalla)? Itse pidän FB-tilastoituja juttuja yhtä arvokkaina kuin mitä Seiska tai Hymy kansiensa välissä kertoo
IsoIpana sanoi:Miksi Ilveksen (tai muidenkin joukkueiden) FB-tykkäämisiä käytetään jonain ihmeen virallisina suosituimuusmittareina (ainakin tällä palstalla)? Itse pidän FB-tilastoituja juttuja yhtä arvokkaina kuin mitä Seiska tai Hymy kansiensa välissä kertoo
Mikke sanoi:IsoIpana sanoi:Miksi Ilveksen (tai muidenkin joukkueiden) FB-tykkäämisiä käytetään jonain ihmeen virallisina suosituimuusmittareina (ainakin tällä palstalla)? Itse pidän FB-tilastoituja juttuja yhtä arvokkaina kuin mitä Seiska tai Hymy kansiensa välissä kertoo
Ilves voi käyttää virallista FB-kanavaansa käytännössä ilmaiseen mainontaan. Jos Ilveksellä on käynnissä joku kampanja tai uudistus, kuten esim. Viime ajoilta tämä maksutarra-systeemi Hakametsän baareihin, niin sitä on helppo miettiä kuinka suuri vaikutus asialla on jos faneja on 13 000 tai 28 000.
Harvinaisen hyvää pohdintaa. Tällaista enemmän.Ikurin Vire sanoi:Sankareita vai konnia? Mihin perustuu Ilveksen käsittämätön lentokeli? http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288605192256.html
Artsi sanoi:Harvinaisen hyvää pohdintaa. Tällaista enemmän.Ikurin Vire sanoi:Sankareita vai konnia? Mihin perustuu Ilveksen käsittämätön lentokeli? http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288605192256.html
Juu, yleistyksiin ei kannattaisi koskaan sortua, mutta kyllä faniporukassakin löytyi henkilöitä jotka "hylkäsivät". He eivät käyneet peleissä ja löivät niitäkin puukolla selkään, jotka sitä eivät olisi ansainneet.Ikurin Vire sanoi:Ei tuossa särähtänyt mikään muu korvaan negatiivisesti, kun oliko Häppölä joka sanoi, jotain että fanit olisit hylänneet. Näinhän ei ole missään vaiheessa ollut.
Eikös tuossa sanottu, että fanit hylkää omistajan (Manngard). Ja taisi olla Paasi, joka asiasta sanoi.#17 sanoi:Ei tuossa särähtänyt mikään muu korvaan negatiivisesti, kun oliko Häppölä joka sanoi, jotain että fanit olisit hylänneet. Näinhän ei ole missään vaiheessa ollut.