Ilves ja Media

Kaikkia halukkaita ei otettu jostain syystä mukaan, jotain skismaa silloin oli.

Ehkä Huura & co. ajatteli sitten etteivät halua lähteä ns. ”pienosakkaaksi” tiedä näistä.
Oliko Huura kesähallituksen ryhmässä mukana?

Lassen kirjassa ainakin puhuttiin että aiemmissa ostoryhmissä mukana olleita ei kaikkia voitu ottaa mukaan. Taisi joku mainitakin että olivat Manngardin silmissä epäluotettavia ja jäivät siksi pois jotta hommat saataisiin maaliin. Sitä miksi mahdollisesti myöhemmin ei mukaan olla otettu tai uutta antia järjestetty niin saa joku muu valaista.

Lassen kirjasta voi tarkistaa. Itse olen nyt siitä aika kaukana mutta näin muistelen.

Ajassa 1:23:40 ukot puhuu jääkiekosta ja Ilves-Tappara asetelmasta. Ja Ilveksestä vielä enemmän 1:28:00. Jätkät ei tiedä jääkiekosta mitään niin hyvää perspektiiviä miten ulkopaikkakuntalaiset tavikset näkevät Ilves-Tappara asetelman.

Muutenkin tosi suosittu podcasti urheiluväen ulkopuolella niin hyvää näkyvyyttä Ilvekselle.

Nyt Ilves Theo ja Max areenalle paikallispeliin saisi hyvän näkyvyyden junnujen keskuudessa.

Oliko Huura kesähallituksen ryhmässä mukana?

Lassen kirjassa ainakin puhuttiin että aiemmissa ostoryhmissä mukana olleita ei kaikkia voitu ottaa mukaan. Taisi joku mainitakin että olivat Manngardin silmissä epäluotettavia ja jäivät siksi pois jotta hommat saataisiin maaliin. Sitä miksi mahdollisesti myöhemmin ei mukaan olla otettu tai uutta antia järjestetty niin saa joku muu valaista.

Lassen kirjasta voi tarkistaa. Itse olen nyt siitä aika kaukana mutta näin muistelen.
Enpäs muista tarkalleen myöskään.

Ilveksen Be More Ilves - viikkokirjeessäkin sitten kerrottiin kuinka männäviikolla Perttu Niskanen iski uransa avausmaalin.

Nyt jumalauta skarpatkaa siellä!!! Kuka on mediatoimituksen esimies, niin nyt pitää vaatimustasoa nostaa.

Itellä ei mitään tietoa ole, mutta ite jäin käsitykseen, että joku shortsipoikien aikaisesta johtoportaan jäsenestä olisi halunnut mukaan pienosakkaksi ihan messevälläkin summalla, muttei huolittu. Ihan ymmärrettävää mun mielestä.

Oisko ollu kyseessä Jääskeläinen. Jos korostan vielä kerran, että minä en mistään mitään tiedä eikä mulla ole kytköksiä tietäjiin. Aikanaan foorumilla oli aika paljonkin oikeaakin tietoa.

Tosin Jääskeläisellä ei shortsipoikien loppuaikoina enää muistaakseni ollut Ilveksessä minkäänlaista virallista roolia.
Saatto olla just Jääskeläinen. Eikö tämä sama kaveri öykkäröiny jossain kokouksissa, missä käsiteltiin siihen aikaan mahdollista Areenaan siirtymistä. Jos en väärin muista niin oli kokouksesta poistettukin. Kyllä niitä juttuja aikanaan täälä oli, mutta rooleista ei taidettu suoraan ainakaan nimillä puhua.

Takaisin