Eiköhän tolla "yritetty" kalastaa jokerifaneja ilvesfaneiks Loistavaa mainontaa ja isokäsi herralle SjöblomDirty deed sanoi:Pitää ottaa huomioon että Ilves-imagoa ei myydä pelkästään faneille, vaan myös sponsoreille. Onko tämä tyyli sellainen minkä on ajateltu houkuttavan yhteistyökumppaneita, että tuohon toimintaan haluan oman bisnekseni samaistettavan.
Hieman enemmän pitäisi miettiä ennenkuin hosutaan.
Toki parasta markkinointia on menestyvä joukkue, sitä meillä ei ollut aikoihin. Ehkä ensi kaudella.
Tappara-mainoksen vitsi aukeaa minulle, mutta tuo Jokerit-mainoksen ei. Voisiko joku ymmärtänyt vääntää rautalangasta?
Dirty deed sanoi:Tappara-mainoksen vitsi aukeaa minulle, mutta tuo Jokerit-mainoksen ei. Voisiko joku ymmärtänyt vääntää rautalangasta?
face sanoi:Kai tämä tässä ketjussa menee?
Ei kait poika Hiitelällä ole jäänyt jotain hampaankoloon Ilveksen suhteen
vai laimenteleeko vaan "Ilves-leimaansa"? Oon jo tovin seuraillu ja naureskellut twitterin puolella tämän
herran teksteille jotka koskevat Ilvestä, tänään viimeksi tämän nerokkaan mainoskikan vuoksi ;D
face sanoi:Kai tämä tässä ketjussa menee?
vai laimenteleeko vaan "Ilves-leimaansa"? Oon jo tovin seuraillu ja naureskellut twitterin puolella tämän
herran teksteille jotka koskevat Ilvestä, tänään viimeksi tämän nerokkaan mainoskikan vuoksi ;D
Tumme sanoi:Dirty deed sanoi:Tappara-mainoksen vitsi aukeaa minulle, mutta tuo Jokerit-mainoksen ei. Voisiko joku ymmärtänyt vääntää rautalangasta?
Itsellänikin meni jonkin aikaa ennen, kun tuo Jokeri-mainos avautui. Mutta jos oikein sitä tulkitsin tuo "Karulahti Hallis Loppu" tarkoittaa sitä, että enää ei Ilvestä edelliskausien malliin "lahdata" peleissä. Ensimmäisenä toki silmille hyppää nuo Jokeri-viittaukset, mutta ilmeisesti mainoksessa tosiaan olikin joku sanoma.
Vähän itseänikin mietityttää sponsoreiden rekatiot tälläiseen hassutteluun, mutta kannattajien positiivisista reaktioista päätellen tämä on loppujen lopuksi satamassa Ilveksen laariin.
Brooks sanoi:Toivottavasti näiden mainosten takana olisi edes Marko Sjöblomin tarkkaan harkitsema ja analysoima, tutkittuun tietoon ja pitkään työkokemukseen perustuva suunnitelma, jota määrätietoisesti ja johdonmukaisesti on lähdetty toteuttamaan.
Suunnitelma, jonka johtoajatuksena on herättää huomiota, tehdä Ilveksestä iltapäivälehtienkin uutiskynnyksen ylittävä puheenaihe ja osoittaa, ettei "uusi Ilves" nöyristele kenenkään edessä.
Ikävä kyllä Marko Sjöblomin selittelyt osoittavat, ettei kyse taida olla mistään sellaisesta. Jos mainosten takana olisi ihan oikeasti ollut huolellisesti laadittu markkinointistrategia, Sjöblom olisi pystynyt perustelemaan sen ihan eri tavalla kuin nyt. Kaikesta päätellen on käynyt noloimmalla mahdollisella tavalla, eli enemmän tai vähemmän nuoret miehet ovat vähän heittäneet huulta, ja sitten joku - pahimmassa tapauksessa pääomistaja itse - on photoshopannut siltä pohjalta parit mukahauskat mainokset.
Kannattaisikohan Ilveksen ottaa markkinointikonsultiksi joku, joka ei ole tunteella elävä urheiluhullu, vaan joka pystyisi tarkastelemaan ja suunnittelemaan markkinointia ihan tutkitun, tieteellisen tiedon pohjalta.
punakone sanoi:face sanoi:Kai tämä tässä ketjussa menee?
Poika oli tosi hiljaa kun "pappa" Hiitelä oli puikoissa.Et kannattaisi pojan olla kommentoimasta mitään kun vielä nautitaan "papan" hienoista ja uskomattomasti pelaaja sopimuksista.
Dirty deed sanoi:Mutta miten Jokerit ja Khl liittyy siihen että "lahtaaminen" on ohi? Se että Jokerit lähtee ja 200% varmuudella Ilves pelaa seuraavallakin kaudella liigaa vaikka olisi jumbo ei kyllä avaa mulle niin että lahtaaminen on loppu. Vai oliko Jokerit syy siihen että Ilves on ollut jumbo kaudesta toiseen?
Haha! Ei tolle Hiitelälle voi ku nauraa,just luin sen itkuparkumiset Twitteristä.Terri92 sanoi:Pojalla vissiin ajojahti Ilvestä vastaan Twitterissä, välillä ihan syystäkin, mutta kyl vaikuttaa pelle olevan ja arvostus laskee paljon.
Tumme sanoi:Siihen, että lahtaaminen on, ohi ei varmaan millään tavalla. Ehkäpä mainoksen tekijät halusivat olla vain ajan hermolla ja tähdentää, että Ilves ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa mihinkään SM-liigasta lähdössä? Mutta luulen, että on parempi kun tuota mainosta ei lähde liiaksi analysoimaan. Tehtävänsä se on ainakin täyttänyt, kun näkyvyyttä tuli roppakaupalla
HJ27 sanoi:So???
Just kun olemme saaneet uuden johdon niin antakaa heidän helvetti näyttää kyntensä ja kuinka he homman hoitavat, eikä heti olla tyrmäämässä heidän tekemiä asioita!
Ihme meininkiä faneilta?