Artsi
Luottopelaaja
Ja ainakin nettiversiossa HeljangostaAamulehti ei yllätä.
Piti olla Ilveksestä juttua,niin onkin Marjamäestä ja sitten kaikista playoff-pareista.
Ja ainakin nettiversiossa HeljangostaAamulehti ei yllätä.
Piti olla Ilveksestä juttua,niin onkin Marjamäestä ja sitten kaikista playoff-pareista.
PorkkanalehtiPiti vielä sanomani, että aiemmin olen vähän naureskellut kohkaamiselle Aamulehden puolueellisuudesta, mutta nyt on pakko ihmetellä samaa. Ei riitä, että jutut on Tapparan maalivahdista, mutta vastaavasti Ilveksen vastustajan valmentajasta (vaikka onkin tamperelainen). Kehtaavat vielä ennustaa Kärppien voittavan 4-2.
No ehkäpä sitten huomenna on Juttua Marko Virtasesta ja Langhamerista?Piti vielä sanomani, että aiemmin olen vähän naureskellut kohkaamiselle Aamulehden puolueellisuudesta, mutta nyt on pakko ihmetellä samaa. Ei riitä, että jutut on Tapparan maalivahdista, mutta vastaavasti Ilveksen vastustajan valmentajasta (vaikka onkin tamperelainen). Kehtaavat vielä ennustaa Kärppien voittavan 4-2.
Lähes kaikki Ylen jääkiekko jutut mitä olen lukenut tässä lähiaikoina olleet ihan luokattomia. Väittivät muun muassa, että IFK aloitti viime vuonna playoffit sääleistä sijalta 7...Ei oo vastaan tullu useasti, että yleisökeskiarvoon liitetään myös vieraspelit, mutta näköjään YLE:llä homma toimii näin. Ilveksellä pienempi (4303) kun naapurilla ja sehän ei voi paikkaansa pitää kotiotteluiden osalta.
Siis tuleeko Kiakkoradiosta jo näin aikaisin jotain haastatteluja? Alkaako aina tiettyyn aikaan vai tuleeko vain milloin sattuu? Tuota ennakkotuntia olen toki kuunnellut.Kiekkoradiossa toimittaja oli vähän yössä. Sanoi,että peli alkaa klo 17.00
Kehtaavat vielä ennustaa Kärppien voittavan 4-2.
Kiitos Tero tästä linkistä. Aivan hemmetin hyvä kirjoitus. Tunnelma nousi heti rysäyksellä. Alkaispa jo!Olli Mustosen ajatuksia Kärpistä.
Kolumni: ”ETTEEN-TAAKSE, Oulu ja minä” – Tampereen Ilves
ETTEEN-TAAKSE Oulu ja minä Jossain Jäämerellä sijaitseva Oulu-niminen tervanpolttokaupunki oli jo varhaisesta lapsuudesta asti etäisellä tavalla osa elämääni. Samanikäinen serkkuni nimittäin asui tuossa todella kaukana sijaitsevassa mystisessä mielikuvitusmaassa. Emme koskaan käyneet siellä...www.ilves.com
Ainakin klo 11-12 tulee aamujäähaastiksia: Yleensä 11.15, 11.30 ja 11.45.Siis tuleeko Kiakkoradiosta jo näin aikaisin jotain haastatteluja? Alkaako aina tiettyyn aikaan vai tuleeko vain milloin sattuu? Tuota ennakkotuntia olen toki kuunnellut.
Tyylikäs pätkä!