Ilves ja Media


”8,5 Les Lancaster
Viihdyttävä pelaajaa, joka oli monena iltana vaarallinen välihyökkääjä. Kuti lähti napakasti ja usein oikeaan osoittteeseen. Toi etenkin runkosarjassa Ilveksen puolustukseen kaivattua kiekollista rohkeutta ja osaamista. Oli myös kelvollinen puolustussuuntaan. Katosi hieman kuvasta pudotuspeleissä, mikä laskee arvosanaa. Jatkaa Tampereella.”

Ööööö mitä? Ennemminkin Lesin laukaus ei mennyt maalia kohti juuri ikinä, vaan aina plekseihin:D
Alkukaudesta teki tuhoa mutta sitten hiipui, varsinkin sen jälkeen kun palasi loukin jäljiltä vai oliko Korona tai mitä nyt vain.
 

Aika kädenlämpöinen arvio. Mitenköhän tuossa voi saada heikon arvosanan, kun kärkihevoseksi hankittu ja nollan esittänyt Nikolishinkin kuitenkin sai kutosen? Sama toisaalta toisinkin päin, kukaan ei saanut ysiplussaa kovempaa arvosanaa. Jos näitä arvosteluja tehdään, niin kyllä pitää osata ottaa reilusti kantaa.
 
Vaikka tämä Launch on oikeen kiva tapa julkaista pelaajia, niin toivoisin, että tulevissa pelaajajulkistuksissa olisi mukana jonkinlaisia vihjeitä julkistettavasta pelaajasta.

Vihjeet voisivat olla ihan vain jotain kuvia, videoita, symbooleja, numeroita, kirjaimia jnejne.

Muutama liigaseura tekee tälläistä hyvin aktiivisesti ja minusta tämä toisi hyvää pöhinää hankinnan ympärille.
 
Kukaan ei pakene Ilvestä! Hienoa että ollaan näin aktiiviisia näkyvyydessä. Esim Koskikeskuksen pop up myymälä ja ne tiemainokset ovat melko viisasta markkinointia
Siellä on luettu toimistolla kannattajatutkimuksen vastauksia. :) Itse ainakin laitoin, että katunäkyvyyttä voisi vielä parantaa, hyvää työtä!
 
Kukaan ei pakene Ilvestä! Hienoa että ollaan näin aktiiviisia näkyvyydessä. Esim Koskikeskuksen pop up myymälä ja ne tiemainokset ovat melko viisasta markkinointia

Eikös kaupankin tilat ole tällä erää muussa käytössä? Eli ei pelkkä ”julkisuustemppu”, kun väistötiloissa toimitaan.

Tämä Haarlan palatsin koristelu on mielestäni tyylikästä markkinointia. Ymmärrän myös, että tästä voi perustellusti olla toistakin mieltä.
 
Eikös kaupankin tilat ole tällä erää muussa käytössä? Eli ei pelkkä ”julkisuustemppu”, kun väistötiloissa toimitaan.

Tämä Haarlan palatsin koristelu on mielestäni tyylikästä markkinointia. Ymmärrän myös, että tästä voi perustellusti olla toistakin mieltä.
Haarlan Palatsin omistaa Pentti Välkin D-Kulma. D-Kulma on yksi Ilveksen sponsoreista.
 
Tämä Haarlan palatsin koristelu on mielestäni tyylikästä markkinointia. Ymmärrän myös, että tästä voi perustellusti olla toistakin mieltä.
On todella tyylikästä. Ja ihan hienosti tähän kokonaisuuteen sopii sekin yksityiskohta, kun rakennuksen pääsisäänkäynnin portaikkoa vartioi kaksi Väinö Rautalinin graniitista veistämää ilvestä.
 
Takaisin
Ylös