Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Jaloviina ja Hofnar. Vittu mitään hifistelyjä.Kuubalainen sikari ja XO-konjakki
Nimeä parempi kombo![]()
Jaloviina ja Hofnar. Vittu mitään hifistelyjä.Kuubalainen sikari ja XO-konjakki
Nimeä parempi kombo![]()
Ai nyt on jo toiseksi paras syyspelikirja. Eikös se viime viikolla ollut kolmanneksi paras?Kyllä on komeita otsikoita Ilveksestä tänään. Vähän alkaa jo pelottaa. Aina kun on tuntunut hyvältä, matto on vedetty alta...
![]()
Nyt jysähti hurja arvio Liigan tämän hetken ylivoimaisesta ykkösjoukkueesta: "Kenties historian toiseksi paras!" | Aitio
Jääkiekon Liiga jatkui kolmella ottelulla tiistaina. Aition jääkiekkoanalyytikko Petteri Sihvonen antaa huomioita niistä jokaisesta. Erityisen kovat kehut lähtevät Ilveksen leiriin.www.apu.fi
![]()
Suomeen palannut Joonas Nättinen arvostaa Ilvestä − "Hienoin organisaatio, missä olen pelannut"
Joonas Nättinen siirtyi kahden rikkonaisen Ruotsin kauden jälkeen Tampereen Ilvekseen. Joukkueen alkukausi on ollut erinomainen, mutta Nättinen tunnustaa, että oma peli on vielä kaukana parhaasta.www.jatkoaika.com
Otetaan vielä se kärkipaikkaAi nyt on jo toisiksi paras syyspelikirja. Eikös se viime viikolla ollut kolmanneksi paras?![]()
Joo Pekka Virta on heitetty jo jorpakkoon. Tai no Johtavan tuntien Virran kevätpeli on vielä edellä.Ai nyt on jo toiseksi paras syyspelikirja. Eikös se viime viikolla ollut kolmanneksi paras?![]()
Pari häviöö niin Sihvosen mukaan pelikirjassa on ollut ongelmia jo pidempään!Otetaan vielä se kärkipaikka![]()
Kyllä on komeita otsikoita Ilveksestä tänään. Vähän alkaa jo pelottaa. Aina kun on tuntunut hyvältä, matto on vedetty alta...
"Erityisen hurjassa iskussa mylleröivät..." Tää oli mulle uus sana, mutta siinä varmaan pitikin lukea "möyrivät".
Myllertäjä.Onko se sitten kädetön mylleröijä vai mylleröitsijä vai miten tuo taipuu?
Eikö ne silloin olisi "myllertäneet"? Nyt ne sen sijaan "mylleröineet".Myllertäjä.
"Erityisen hurjassa iskussa mylleröivät..." Tää oli mulle uus sana, mutta siinä varmaan pitikin lukea "möyrivät".
Niin. KooKoon peli oli viime viikon torstaina Sihvosen mukaan Liigan sekavinta 2010-luvun alusta asti. Tämä pelikirjaton joukkue kuitenkin napsi täydet 6/6 pisteet viikonlopulta.Pari häviöö niin Sihvosen mukaan pelikirjassa on ollut ongelmia jo pidempään!
Kyllä pakko olla hieman Sihvosen kanssa samaa mieltä KooKoo pelannu hyviä pätkiä otteluissa mutta jänne ei tunnu kestävän 60minsaa tai ei ole juurikaan kestänyt tähän asti. Toki aika harvalla joukkueella se on kestänyt. Aineksia nähtyä parempaan kyllä KooKoolla on. Ilves pelissä tunsin kyllä pientä myötähäpeää jokaisesta jäähystä veetä huutaneen KooKoo seisomakatsomon puolesta. Muuten ihan hyvää kannustusta heiltä.Niin. KooKoon peli oli viime viikon torstaina Sihvosen mukaan Liigan sekavinta 2010-luvun alusta asti. Tämä pelikirjaton joukkue kuitenkin napsi täydet 6/6 pisteet viikonlopulta.
Pendo jos näkis ton, niin joutuisi varaamaan samantien itse itsellensä itseltänsä viisi terapiaistuntoa.Kiva nähä et Utunen on mukana kopissa vaikkei pelaa.