Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
En minä tiedä.. kunhan kirjoittelen, kun jännitys käy liian kovaksi.Autahan minuakin ymmärtämään. Olen pihalla kuin lintulauta.
Suomalaisista odotan Kontiolaa, ei muulla väliä.
En minä tiedä.. kunhan kirjoittelen, kun jännitys käy liian kovaksi.Autahan minuakin ymmärtämään. Olen pihalla kuin lintulauta.
Konna on 100% varma. Mut eiköhän ne pari muuta ole sit juuri nämä Oden ja Mäntykivi. Toivottavasti näissä olisi mukavia yllätyksiä, eihän näistä aina tiedä!En minä tiedä.. kunhan kirjoittelen, kun jännitys käy liian kovaksi.
Suomalaisista odotan Kontiolaa, ei muulla väliä.
Porukka mehuissaan ja kausarikauppaan linkki... joka ei pelitä. Noh, vielä on aikaa pistää kuntoon. Tai meikäläisen oppia käyttämään.
Kukas tää neljäs suomalainen olis? Onko nimi ollut esillä?Aa jaa. Hieman pettynyt, että sitä yhtä suomalaista ei ole sitten saatu naarattua. Tai voidaanhan niitä sitten julkasta myöhemminkin lisää mut. Pe tulee sitten ulkomaalaiset..
Neljästä julkaisusta oli huhua, mutta kolme tuossa vaan näkyy noita pelaajakortteja, joten tulkitsen siis niin, että uudet sopimukset ovat Tuokkola valmentamaan ja Legion of Doom Veistola-Riekkinen-Välimaa takaisin.
86... pakko olla jagr.Taustalla oli mainoksessa pelipaita numerolla 86! Johtopäätöksiä?
E: Ripan takana 19 numerolla oleva pelipaita eli Rautiainen?
Taustalla oli mainoksessa pelipaita numerolla 86! Johtopäätöksiä?
Teuvo Teräväinen. Sit mä heräsin.Taustalla oli mainoksessa pelipaita numerolla 86! Johtopäätöksiä?
86... pakko olla jagr.