julli65
Luottopelaaja
Jospa vaikka olis kuntoutus kesken!Mietin vain, miksi lääkärintarkastusta ei olisi saatu järjestettyä jo tätä Team Lauchia varten.
Jospa vaikka olis kuntoutus kesken!Mietin vain, miksi lääkärintarkastusta ei olisi saatu järjestettyä jo tätä Team Lauchia varten.
Heh. Mäkin ajattelin aluksi, että Ilves on vienyt ihan next levelille sen toimintatavan, mistä täälläkin on jauhettu, että valmennus ei osallistu pelaajien hankintaan. Että Myrrä saa tietää samaan aikaan fanien kanssa, keitä ensi vuonna valmentaaJuu, naurahdin samaa.
Ensin ajattelin, että Myrrä ei tiedä ketä on hankittu
Mutta julkistusjärjestyksestähän tuossa kertoili.
Puolustajaa etsitään ja käsittääkseni kenelläkään ei vielä sopimusta ole. Sellaisen käsityksen olen saanut että Teemu Suhoselle ainakin tehty tarjous, mutta siitä ei mitään ole kuulunut. Toin asian esille, koska näyttävästi Ilves etsii juuri kiekollista puolustajaa.Tuohon kun vielä "Mingoian" ja yhden kärkipakin hommaa, niin valmennuksella on työkalut kunnossa.
Suhonen pysykööt pois, toivottavasti etsitään hieman kovempaaPuolustajaa etsitään ja käsittääkseni kenelläkään ei vielä sopimusta ole. Sellaisen käsityksen olen saanut että Teemu Suhoselle ainakin tehty tarjous, mutta siitä ei mitään ole kuulunut. Toin asian esille, koska näyttävästi Ilves etsii juuri kiekollista puolustajaa.
Puolustajaa etsitään ja käsittääkseni kenelläkään ei vielä sopimusta ole. Sellaisen käsityksen olen saanut että Teemu Suhoselle ainakin tehty tarjous, mutta siitä ei mitään ole kuulunut. Toin asian esille, koska näyttävästi Ilves etsii juuri kiekollista puolustajaa.
Älkää nyt Suhoseen tarttuko liikaa. Varmasti siellä on muillekkin annettu tarjouksia. Tämän nimen olen kuullut, joten toin esille pelkästään profiilityylin vuoksi.
Outo tunne.. pitäisi olla valtavan tyytyväinen, mutta silti kaipaan vielä paria vahvistusta.
Pakki ja laituri tuohon.. molemmat laadukkaita, niin silloin olisi kärkirostereita.
Ei ihme, että on tuollaiset tuntemukset. Rosterista puuttuu juuri nuo palaset.Itse myös kaipaan laatua laidalle ja pakin viivalle.
Ei ihme, että on tuollaiset tuntemukset. Rosterista puuttuu juuri nuo palaset.
Eiköhän siellä tiedetä ja uskon että reagoidaankin. Tässä on vaan niin monta vuotta jo menty niin, että menestys kaatuu parin tärkeän palikan puuttumiseen.Nyt toimistolle vinkkipuhelua peliin, eivät välttämättä ole tietoisia asiasta
Meskanen/Maccelli poistuu eikö joukkuetta pitänyt vahvistaa. Mun mielestä näille ei tullut korvaavia pelaajia.Itse myös kaipaan laatua laidalle ja pakin viivalle.
Ja fyysisyys puuttuu kokonaan mitä olisi tullut eslm. Huhtalan muodossa.. Nyt joukkue näyttää ok runkosarjaan mut playoffs goodbye...Meskanen/Maccelli poistuu eikö joukkuetta pitänyt vahvistaa. Mun mielestä näille ei tullut korvaavia pelaajia.
Se nyt on varmaa, et tulee ketä tahansa, niin fyysisyyttä tulee lisää lähteneisiin verrattunaJa fyysisyys puuttuu kokonaan mitä olisi tullut eslm. Huhtalan muodossa.. Nyt joukkue näyttää ok runkosarjaan mut playoffs goodbye...
Voipi olla, mutta eipä se sit riittänytkään mihinkään..Se nyt on varmaa, et tulee ketä tahansa, niin fyysisyyttä tulee lisää lähteneisiin verrattuna