Hävettää tavallaan. Ymmärrän kyllä, että talous edellä mentiin tämä kausi mutta se tapa, jolla pelattiin keväällä oli niin huono, että sitä on vaikea käsitellä. Jos ensi kaudeksi uuteen areenaan kasataan joukkue ”potentiaalisista” pelaajista sanon itse, että potentiaaliset kausarit jää hankkimatta. Kymmenet vuodet tätä paskaa on seurattu. Raja kulkee ensi kaudessa. Sen jälkeen alan kannattaa jotakin muuta
Itse mietin tuleeko ensi kaudesta välikausi kausareissa. Tappiot ja ennakoitua heikompi sijoitus kuuluvat urheiluun ja ne on kannattajana vain kiltisti nieltävä katkerana kalkkina. Toisaalta maksavana asiakkaana en voi hyväksyä, jos joukkueen esitykset näyttävät siltä ettei edes yritetä (homma löydään läskiksi ja luovutetaan).
Katsotaan nyt millainen ryhmä saadaan kasaan (pelaajat ja valmennus). Tällä hetkellä on tunne, että "nyt lähdetään kauteen tällä porukalla mutta ennen siirtorajaa joukkuetta vahvistetaan" -jargon ei ole sellainen myyntipuhe jolla kausikortit vaihtava omistajaa. Suurta kiekkovaikuttajaa mukaillen: kausikortteja ei viitsi hankkia vain hankkimisen ilosta, talous edellä mennään .
Kovia vahvistuksia siis odotetaan, vaikka sisimmässäni pelkään etteivät odotukset todennäköisesti toteudu.
Tuote (= joukkue) pitää olla priimaa UROS LIVEen siirryttäessä tai kausikorttien ja yritysmyynnin kanssa voidaan olla hankaluuksissa. Minulle ei uudelle areenalle siirtyminen itsessään merkitse kovin paljoa, itse peli on tärkeintä.