Onko muuten maksullinen?
Älä muuta sano!Ja seuraavat vähän vajaa 24h menee sitten helekutin hitaasti
Kamalan aikaisin on.
4 pelaaja huomenna. Huhut kertovat. Ei faktaa5.5. ja 7.5. lähetykset.
Eli sit olisiko niin että keskiviikkona tulee kotimaisia ja perjantaina ulkomaan vahvistuksien sopimuksia?
Kamalan aikaisin on.
Sebok, Mingoia, Langhamer ja venakko Huom! Näin toivon.4 pelaaja huomenna. Huhut kertovat. Ei faktaa
Mingoiaa ei huomenna julkaista. Eikä perjantaina. Eikä tässä huomisen pelaajia kannata kertoa enää, jotta jännitys pysyy.Sebok, Mingoia, Langhamer ja venakko Huom! Näin toivon.
Juurikin näin. Kieltämättä tässä on vähän, kun joulua edeltävä ilta 5-vuotiaana ja haluaisi kattoo lahjat etukäteen.Mingoiaa ei huomenna julkaista. Eikä perjantaina. Eikä tässä huomisen pelaajia kannata kertoa enää, jotta jännitys pysyy.
e. Toivottavasti julkaistaa, mutta itse en ole siihen suuntaa kuuluvaa tietoa kuullut mistää vielä.
4 pelaaja huomenna. Huhut kertovat. Ei faktaa
Aivan sama ellei ole luiskahtanut vanhaan malliin muualle....Mingoiaa ei huomenna julkaista. Eikä perjantaina. Eikä tässä huomisen pelaajia kannata kertoa enää, jotta jännitys pysyy.
e. Toivottavasti julkaistaa, mutta itse en ole siihen suuntaa kuuluvaa tietoa kuullut mistää vielä.
@Juza:lle propsit tiedosta päivämäärien suhteen!
Eli suomalaiset, koska ulkomaalaisia on enemmän jopa ilman Mingoiaa. Eli Mikael Seppälä, Konna, Mäntykivi ja Oden!
Juurikin sopivasti kun itellä alkaa työt 17.06Kamalan aikaisin on.
Olen tyytyväinen kun julkistuksen näen.. en epäile, mutta en uskalla myöskään juhlia vielä. Paljon odotan myös mahdolliselta venäläisvahdilta.Kontiola, Langhamer, Mingoia, laituri X, Sebok. Koska Ilves on pystynyt viimeksi siirtomarkkinoilla riehumaan näin.... ei moni joukkue liigassa tule voittamaan hankinnoillaan Ilveksen vastaavia hankintoja. Pakko olla erittäin tyytyväinen!
e. Sebok lisätty