Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Pystyn, mutta epäilen ettei foorumi halua kaikkea saada selville ennen julkaisuja.
Kyllähän nyt kansalaisuuden voi kertoa, jollei sitten ole jostain lilliputti kiekkomaasta..
Pystyn, mutta epäilen ettei foorumi halua kaikkea saada selville ennen julkaisuja.
Toivottavasti et paljasta, anna meille edes yksi puskista tullut vahvistus, vaikka luomanne arvuuttelu onkin ollu aivan loistavaa viihdettä !Pystyn, mutta epäilen ettei foorumi halua kaikkea saada selville ennen julkaisuja.
Vihjeillä Blegi, vihjeillä. Älä kuitenkaan paljastaPystyn, mutta epäilen ettei foorumi halua kaikkea saada selville ennen julkaisuja.
poistin KHL matskun ja parantelin vähän.. laitoin äänen synkkaan ja puheet about samalle tasolle.. musan särölle on ny jälkikäteen vaikee mitään tehä, toki yritin...
poistin KHL matskun ja parantelin vähän.. laitoin äänen synkkaan ja puheet about samalle tasolle.. musan särölle on ny jälkikäteen vaikee mitään tehä, toki yritin...
Sama juttu, ei ääntä.Tää voi olla ihan häslääjän omaa kädettömyyttä mutta mulla ei ääntä tule tuossa ollenkaan.
Anna vinkki, jos vastaus on KummelistaVihjeillä Blegi, vihjeillä. Älä kuitenkaan paljasta
Kansalaisuus vielä menee, mutta ei nimiä!@Blegifan paljasti minulle tämän herra x:n kansalaisuuden. Onko porukalle ok, jos mainitsen sen tänne?
Joo tää ois hyvä.Yvllä kansalaisuus ne ketkä haluaa tietää?
En usko että tuon maan kertomalla mitään suurta saadaan aikaiseksi. Siellä on muutama muukin peluri.@Blegifan paljasti minulle tämän herra x:n kansalaisuuden. Onko porukalle ok, jos mainitsen sen tänne?
En usko että tuon maan kertomalla mitään suurta saadaan aikaiseksi. Siellä on muutama muukin peluri.
Juurikin näin, tai olisi sen tarkempaa tietoa kuin kotimaa.Pitkälti samaa mieltä. Eri asia tietysti, jos tämä kiekkoilija olisi jostain lilliputtimaasta.