Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Mutta ilmeisesti porukka haluaa pitää jännitystä perjantaihin, joten ollaan hiljaa.
Ei saa kiusata. Järjetön uteliaisuus heräsi. Kylläpä on ristiriitaista. Haluaisin tietää nimen nyt heti, mutta toisaalta olisi todella hienoa nähdä se virallisessa osuudessa perjantaina.@Blegifan paljasti minulle tämän herra x:n kansalaisuuden. Onko porukalle ok, jos mainitsen sen tänne?
Mutta ilmeisesti porukka haluaa pitää jännitystä perjantaihin, joten ollaan hiljaa.
En nyt lukenut tätä viestiä pidemmälle, niin uskaltaako tätä ketjua lukea, jos ei halua spoilereita?@Blegifan paljasti minulle tämän herra x:n kansalaisuuden. Onko porukalle ok, jos mainitsen sen tänne?
En nyt lukenut tätä viestiä pidemmälle, niin uskaltaako tätä ketjua lukea, jos ei halua spoilereita?
Juurikin näin. Siksi päättelin, kun näin monta pelaajaa tulossa, että haluaisiko kokeilla siipiään Ameriikoissa.Eikös Robyn kohdalla ole se, että yksinkertaisesti änärisoppari "mitätöi" Ipa-sopparin, kunnes toisin todistetaan (esim. laina)? Varmasti menee myöhemmälle syksyyn anyway, kun Roby on takas vaikka pääsisivätkin sopuun lainasta.
On kyllä ainakin pelaajia jos nämä huhutut ja mystinen laiturikin tulisi. Meinaisiko sitä, että jotain lähtijöitä olisi. Esim. Järventie kokeilee AHL:ssä.
Sama hommaItsekin otan tosiaan YV:llä laituri X:n kansalaisuuden tietoon, mikäli mahdollista on.
Eikös Robyn kohdalla ole se, että yksinkertaisesti änärisoppari "mitätöi" Ipa-sopparin, kunnes toisin todistetaan (esim. laina)? Varmasti menee myöhemmälle syksyyn anyway, kun Roby on takas vaikka pääsisivätkin sopuun lainasta.
Sama. @Ikurin Vire pistä tuleen mulle!Itsekin otan tosiaan YV:llä laituri X:n kansalaisuuden tietoon, mikäli mahdollista on.
Nimiä pöytään nyt alkaa täyttyyn rääkkäyksen kriteerit kun hulluja pidetään jännityksessä....Kansalaisuus vielä menee, mutta ei nimiä!
Sama. @Ikurin Vire pistä tuleen mulle!