.... mitähän tässä sanoisi edes enään.
Olin aivan tosissani kertomuksen kanssa. Jos hieman mietitte minun linjaani, niin itse en missään tapauksessa levittäisi edes humalassa perättömiä juttuja. Annoin ystäväni lukea koneellani palstaa ja siellä sormet näppäimistöllä kävivät. Ei minun tarvitse enempää vakuutella, ken uskoo, joka haluaa.
Toisena, onko minulla tapana tarkoituksella foorumin jäsenten mieltä pahoittaa ? Todennäköisesti jäsen Punakone olisi kumonnut huhuni, jos asia olisi toisin.
Alkaako aina työsopimus heti sopimuksen tehtyä? Vastaus on EI.
Kaikki blegillä ”seisomis” jutut yms aivan turhaa. Mitä luulette, haluanko pahoittaa tarkoituksella teidän mieltänne tai saada itselleni hyvän olon tunnetta? Kuten sanoin, voin lopettaa huhujen kertomisen. Asia olisi minulle fine.
Bussin alle olen lähes joka kerta jäänyt, tässäkin tapauksessa Ymmärrän kyllä epäilyksenne, kun ei kuulunut vieläkää Ilveksen suunnalta mitää. Maltti on valttia
e.
En ole Ilveksellä töissä, eikä ole mikään tarkoituksellinen vuoto. Jos nämä puheet eivät lopu, poistun foorumilta Ilveksen toimiston maineen puhdistamisen vuoksi.