Ilves Launch 14.5.2025

IMG-20250508-WA0001.jpg

Tuliko nyt parempi mieli?
En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.

14.5. on Launch. Sitä kohti.

En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa.

Varmaan siksi faktoina kun tieto tuli seuran sisältä niin läheltä launchia kun melkein voi tulla. Mutta ei sitten Laitella enää mitään tälläisiä vaikka tulisi Tillulta itseltään ettei kukaan pahoita mieltää jos ei osukaan.

En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.

No jos tällaisen tiedon on saanut joltain joukkueeseen/henkilöstöön kuuluvalta, niin miksipä sitä ei palstalla kertoisi? Tieto oli nyt väärä, niin ensi kerralla ei ehkä usko kaikkea samasta lähteestä tulevaa tietoa. Ei tässä mun mielestäni "lällätellä" tarvi.

Ja joo, erikseen sitten tapaukset, jotka tosiaan keksivät noita huhuja omasta päästään, mutten usko, että ainakaan ylle kommentoinut kirjoittaja heihin kuuluu.

Eikö kukaan katso launchia tai se saa huomiota jos se pidetään vaikka ensi viikon tiistaina jos Suomi pelaa parin päivän päästä siitä jonkun Skoda cupin matsin jotain fakin Sloveniaa vastaan. Mielestäni launchin voi täysin pitää ensi viikolla ja mömmöm kisojen alkulohko ei vaikuta siihen millään tavalla.
No ensi viikon keskiviikkona on, eli kohtuu lähelle osui heitto. Saa nähdä kyllä kiinnostaako ketään, kun on kuitenkin Skoda cuppi kesken :).

Omalta osalta launcheja on nimenomaan värittänyt se, että ne pitää (saa) yrittää katsella töiden lomassa. Joskus tuli siirretty joku turha palaverikin myöhemmäksi sen takia :)
No on siinä kyllä sekin puoli, väriä muuten tylsään työskentelyyn

Takaisin