Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Ei oleNo jos se ei ole Haapala, niin ihan sama sitten kuka muu on.
Ei oleNo jos se ei ole Haapala, niin ihan sama sitten kuka muu on.
Ei ole
Tuulolan poikaEi ole
Tuulolalta kuulostaa, olisiko sitten kenties riski käydä KoppasetTuulolan poika
Eikös kaikilla pelaajilla, joilla NHL-sopimus on katkolla (kuten Tuulola nyt), ole mahdollisuus uuteen soppariin noin heinäkuun puoleen väliin mennessä? Joku asioista tarkemmin perillä oleva voisi avata.Tuulolalta kuulostaa, olisiko sitten kenties riski käydä Koppaset
Niin kai, en osaa itse sanoa. Varmaan tästä syystä myös Kärpät panttaa Björkqvistin sopimustaEikös kaikilla pelaajilla, joilla NHL-sopimus on katkolla (kuten Tuulola nyt), ole mahdollisuus uuteen soppariin noin heinäkuun puoleen väliin mennessä? Joku asioista tarkemmin perillä oleva voisi avata.
Eli joo Tuulola kyseessä ilmeisesti.
Störvall ei taida olla suomalainen?Mites j.karjalainen tai strömwall näistä oli muistaakseni joskus puhetta?
Onko tietoa mikä se mottipäinen summa olisi?Lehterä Case. Kyllä Ilves oli hänen perässään... Aikamottipäinen summa sinne suuntaan oli tarjottu, vaikka itse herra muuta sanoo. Se raha on varmasti vielä tarjolla yhdelle sentterille... en yllättyisi tosiaan, jos tulisikin vuodeksi.
Kuka niin on väittänyt?Onko tää siis joku eniten viestejä lähettänyt on luotettavin? Luulin että sillä viestin sisällöllä olisi enemmän merkitystä
Nestorin mukaan tampere tai jatko ameriikassa.Tuulolalta kuulostaa, olisiko sitten kenties riski käydä Koppaset
eli manninen?Lehterä Case. Kyllä Ilves oli hänen perässään... Aikamottipäinen summa sinne suuntaan oli tarjottu, vaikka itse herra muuta sanoo. Se raha on varmasti vielä tarjolla yhdelle sentterille... en yllättyisi tosiaan, jos tulisikin vuodeksi.
"Aikanaan kun lähdin Ilveksestä, tiesin jo silloin että haluan vielä palata takaisin . Nyt kun asia tuli näinkin pian ajankohtaiseksi, niin nopeasti saimme Tillun (Timo Koskela) kanssa asiat maaliin. Olen kuullut vain pelkkää hyvää Ilveksestä ja upea palata Tampereelle, Ilvekseen sekä pelata uudessa arenassa".
Jokipakan haastattelu loppuviikosta tuohon malliin.
Meinasi varmaan tätä viikoaMistähän tämän haastelun löytää?