Beast
Luottopelaaja
JJ tekee yksinään kaikkien aikojen kovimman launchin. Kiva nostella ensi kaudella pari kertaa kannua Nokia Areenalla!
No ei kyllä tee. Mulla meni heti maku koko huomisesta, kun Haapala ei ookkaan varma.
JJ tekee yksinään kaikkien aikojen kovimman launchin. Kiva nostella ensi kaudella pari kertaa kannua Nokia Areenalla!
Kuten juuri sanoin heidän käsityksensä on sopimuksesta. Mietimme voiko kuitenkin olla kyseessä esisopimus, jossa ei järkeä hirveästi olisi ellei se estä siirtoa toiseen liiga seuraan.Miksi meidän on huhtikuusta lähtien pitänyt iloita tästä jonkinnäköisestä esisopimuksesta?
Saatko/haluatko enään järjestellä mitään vinkkejä tulevista pelaajista? Kanukki voisi meikäläistä kiinnostaa.Tuossa se @punakone mainitsikin, mitä pelkäsin, kun listan pelaajista kuulin illalla.
Toki lähteeni puhuvat sopimuksesta, mietittiin voiko olla jonkinnäköinen esisopimus kuitenkin kyseessä. Sopimuksesta kuitenkin ovat varmoja ja samat lähteet ovat kuin mitä tässä Launch tapahtumassa ovat.
Kellähän se paras tieto nyt oikeasti on. Henkallahan on pehmeät kädetIlmeisesti pehmeetkädet on meidän uusi kaikkitietävä. Taisi tietää ettei Haapalalla ole sopimusta ja tiesikö tämän kanukinkin
Ei helvetti,Haapalan nimi on pakko tulla huomenna.Niiiiiiin tärkeä palanen ylivoimallekinTuossa se @punakone mainitsikin, mitä pelkäsin, kun listan pelaajista kuulin illalla.
Toki lähteeni puhuvat sopimuksesta, mietittiin voiko olla jonkinnäköinen esisopimus kuitenkin kyseessä. Sopimuksesta kuitenkin ovat varmoja ja samat lähteet ovat kuin mitä tässä Launch tapahtumassa ovat.
Mä olen ihan puhtaasti sitä mieltä, että jos nyt kuiteskin varrottais tohon Launchiin. Antaa Tillun ja Ilveksen yllättää.Saatko/haluatko enään järjestellä mitään vinkkejä tulevista pelaajista? Kanukki voisi meikäläistä kiinnostaa.
Onhan tässä vielä vuorokausi painia esisopimus oikeaksi sopimukseksi. Hakekaa se Henkka ny sieltä Sashan mökiltä allekirjoittaan.
Kiva kuulla, voisin itse siis ottaa vinkit vaikka yksityisviestillä jos muut eivät niitä halua, en koe sitä ongelmaksi. En usko että saisin edes sitä selville, riippuen toki vinkin laadusta.Mä olen ihan puhtaasti sitä mieltä, että jos nyt kuiteskin varrottais tohon Launchiin. Antaa Tillun ja Ilveksen yllättää.
Enkä jaksa jauhaa tosta Henkan "sopparista". Hänet joko huomenna julkastaan tai ei. Selviää huomenna klo 14. Minusta on nyt tällä hetkellä turha asiasta spekuloida.
Veikkaan Ilveksen toimistoa.Kellähän se paras tieto nyt oikeasti on. Henkallahan on pehmeät kädet
Kurvit suoraks ja Haapala + Karjalainen?Mitenkäs toi Karjalainen ei oo mihinkään julkastu kans vielä.
Entäs se kanukki? (ylivoimaan)