Pika1
Luottopelaaja
Tseitseipakka > HaapalaNo eikö JJpakka ole aika iso nimi? Kovin yksittäinen hankinta Ilvekseen sitten Henrik Haapalan
Mut toivotaan molempia huomenna.
Tseitseipakka > HaapalaNo eikö JJpakka ole aika iso nimi? Kovin yksittäinen hankinta Ilvekseen sitten Henrik Haapalan
Muistaakseni pelaajayhdistyksen ansiosta jokaisessa liigasopimuksessa on tämä "NHL-optio" ja hyvä niin. Ei Seppälä ilman sitä olisi koskaan tehnyt sopimusta Ilveksen kanssa jos olisi joutunut pelkäämään että änärin sijaan joutuu olemaan täälä seuraavat kaksi vuotta.Minkä takia europpalaisille seuroilla maksetaan siirtokorvauksia? Jos kerran liittojen ja NHL:n välisillä soppareilla ei ole mitään väliä. Vaihtoehdot on NHL tai Ilves, kunnes Ilves toisin ilmoittaa.
Mites tuo Sakari Manninen? Onko kaverilla vielä sopimusta mihinkään? Eikös Mannista Mm-kisojen aikana huhuttu Tampereelle
Eiköhän ne rahat menneet viimeistään Jokipakkaan jos vielä Haapalakin on jollain esisopimuksella kiinnitetty.
Enkä usko pätkääkään että Manninen on ollut missään vaiheessa edes Ilvekseen tulossa.
Mielestäni olin kyllä romanin lähdöstäkin.
Eipäs heitetä kirvestä kaivoon siellä. Sitä tarvitaan Juhannuksena, että saadaan saunaan klapeja.
katso liitettä 2666
Niin teki joo, mutta Seppälä kertoi tehneensä päätöksen NHL sopparin hyväksymisestä jo runkosarjan aikanaTeki NHL-sopimuksen, joka jyrää yli kaikkien entisten sopimusten. Eipä siinä, mitäpä tuota enää selventämään. Kaksivuotisella pahvilla ei kyllä ole sellaista vaihtoehtoa, että Suomessa kautta pelaisi.
4 Romania laakista mieluiten. Enkä mä semmosia Romaneja meinaa..Jospa onkin Romanin paluu, Roman II huomenna!
Mites tuo Sakari Manninen? Onko kaverilla vielä sopimusta mihinkään? Eikös Mannista Mm-kisojen aikana huhuttu Tampereelle
Se oli mun heitto, mutta mulla ei siis mitään tietoja ole. Faktat perustuu samoihin, mitä täällä on lukenut. Ja voihan se silti vielä tulla vaikkaei huomenna näy, mikä olisi kyllä pettymys.Siis missä helvetin vaiheessa nyt selvisi ettei Haapala olekaan varma? Oon nyt vähän pihalla tästä keskustelusta. Kysyin aikaisemmin tuolla Henkkaa käsittelevässä ketjussa että millä todennäköisyydellä hän pelaa täällä ensi kaudella, vastaukseksi sain 99.5%. Ei sillä nyt niin väliä ole, mutta miksi kaveri treenaisi meidän kanssa jos ei pelais ens kaudella täällä? Valaiskaa joku mua pliis..
En jaksais oottaa enää, tulispa jo.. Eihän se ole tietenkään yhdestä äijästä kiinni mut kyseessä lempipelaaja, ollut jo monta vuottaSe oli mun heitto, mutta mulla ei siis mitään tietoja ole. Faktat perustuu samoihin, mitä täällä on lukenut. Ja voihan se silti vielä tulla vaikkaei huomenna näy, mikä olisi kyllä pettymys.