Atso Keskiviiva
Vakiokokoonpanossa
Missä?
Haen kisakatsomojuomat...
Missä?
Haen kisakatsomojuomat...
Tuollahan se ohjelma jo pyörii vaikka kello on 13.20
Jokipakka siis ja ne kaksi junnua Vaasasta ja Vantaalta. Jää kaksi.Ilmeisesti 5 pelaajaa julkaistaan
Niinpä onkin.Toukokuun pätkä pyörii.
Etkös olekkaan töissäYoutube linkistä.
Köyhien puhetta.Parempi jäädä laihaksi kuin mennä läskiksi.
Ketä? Tai siis kuka?Jokipakka siis ja ne kaksi junnua Vaasasta ja Vantaalta. Jää kaksi.
Noh, kuka täällä hehkuttaa ja miksi pitää ottaa lupauksina....Kaksi junnua(Sport Junnu ja se Vantaa Junnu), Järventie, Jokipakka ja Masin.
Ilveksen vika ei tietenkään missään nimessä olisi mutta voi saatana kaiken sen hehkutuksen jälkeen mitä täällä foorumilla olisi niin olisi kyllä kunnon antikliimaksi
Toivottavasti olen rajusti väärässä..
Kaikkien aikojen launchko edelleen?Kyllä mä luulen, että ihan tyytyväisiä kaikki on tunnin päästä. Ainakin itse olen
Hauska kun Jokipakka tuntuu olevan nyt nimenä ynnä muut (ja launch on lässähdys ilman Haapalaa), vaikka on liigaan aivan ehdottomia kärkikaappauksia. Toivottavasti joku muukin kova nimi tulee puskista, mutta vielä on kesää jäljellä.
Tähän mennessä kylläKaikkien aikojen launchko edelleen?
Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat. Puhuit viidestä ja heitin vain oman arvaukseni keitä he voisivat olla eli Jokipakka ja ne kaksi junnua. Onko sitten Masin ja Mr. Beginning vai Tuulola vai kuka.Ketä? Tai siis kuka?
Peruutetaan sitten kpl 5, kun kahdesta ei ollut tietoa.
Hauska kun Jokipakka tuntuu olevan nyt nimenä ynnä muut (ja launch on lässähdys ilman Haapalaa), vaikka on liigaan aivan ehdottomia kärkikaappauksia. Toivottavasti joku muukin kova nimi tulee puskista, mutta vielä on kesää jäljellä.