Penkinlämmittäjä22
Luottopelaaja
Eikö AHL:n pudotuspelit ole bo5? Onko tuo muuttunut tässä lähiaikoina?3-1 nyt häviöllä, voittivat näemmä jatkoilla viime yönä. Välimäki 0+2.
Ensi yönä seuraava...
Eikö AHL:n pudotuspelit ole bo5? Onko tuo muuttunut tässä lähiaikoina?3-1 nyt häviöllä, voittivat näemmä jatkoilla viime yönä. Välimäki 0+2.
Ensi yönä seuraava...
Eikö AHL:n pudotuspelit ole bo5? Onko tuo muuttunut tässä lähiaikoina?
No nyt olen itse kuullut kolmesta sopimuksesta.
Hyökkääjä
Hyökkääjä
Puolustaja
Jos vielä tulee launch niin äkkiä sitä luulisi, että siinä on myös muita. Esimerkiksi jotain jatkosopimuksia tai sopimuksia joillekkin nuorille lupauksille.
Tuntuis vähän hölmöltä tehdä launch vain 3 pelaajan takia.
Siis ei mitään käsitystä ovatko uusia vai jatkoja. Itsellä myös toiveet 1 ja 2 ovat Haapala ja Masin.No jopas nyt.
Nämä kolme siis ulkopuolelta tulevia?
Vahva tunne, että nämä kaksi mahdollista jatkoa olisi silti tärkeimmät -> Masin & Haapala.
No nyt olen itse kuullut kolmesta sopimuksesta.
Hyökkääjä
Hyökkääjä
Puolustaja
Jos vielä tulee launch niin äkkiä sitä luulisi, että siinä on myös muita. Esimerkiksi jotain jatkosopimuksia tai sopimuksia joillekkin nuorille lupauksille.
Tuntuis vähän hölmöltä tehdä launch vain 3 pelaajan takia.
Sama paitsi että jos Masin olisi jatkon tehnyt, täytyy silti kiekollinen pakki tulla eikä varata yhtään Seppälän varaan mitään.Toivottavasti nämä kolme sopparia sitten olisi Henkan ja Domin jatkosopparit sekä Tuulolan sopimus.
Mutta, jos nämä sopparit ovat ulkopuolelta saapuvien, niin eiköhän silloin kyseessä ole Tuulola, Henkan korvaaja ja mieluusti kiekollinen puollustaja.
Juu se tässä minun pointti olikin.No se on selvä, että yksi pakki ei riitä mihinkään, oli se sitten Masin tai kuka tahansa, mutta täysin mahdollista, että toisen pakin kanssa joudutaan vielä odottelemaan.
No, tässä nyt spekuloidaan määrillä ja pelipaikoilla vaikka Ilves ei ole mistään sopimustilaisuudesta edes kertonut vielä.
Siis mää haluisin nähdä tälläisen haastattelun Jalosta ihan ilman mitään launchejaToisaalta launchiin saadaan sisältöä ja kestoa lisää jos esim. Jalo on siellä haastattelussa tämän kauden tilipäätöksestä ja kertoo tulevaisuuden kuvioista, niin silloin voi ollakin vain ne 3 sopparia. Mene ja tiedä.
Jep se juurikin! Aattelin, että senhän voisi hyvin toteuttaa launchin yhteydessä, niin saataisiin sitä sisältöä enemmän.Siis mää haluisin nähdä tälläisen haastattelun Jalosta ihan ilman mitään launcheja
Tulevaisuuden kuvioista juurikin, että mikä on yleisötavoite suunnilleen kun vielä sitä tuskin edes tiedetään ja aiotaanko pelaaja budjettia nostaa tulevaisuudessa kuinka paljon yms yms...
Tulevaisuuden kuvioista juurikin, että mikä on yleisötavoite suunnilleen kun vielä sitä tuskin edes tiedetään ja aiotaanko pelaaja budjettia nostaa tulevaisuudessa kuinka paljon yms yms...
Miksi kukaan sijoittaa rahojansa yritykseen joka ei kerro suunitelmiansa tai stragediaansa?
Itse tarkoitin siis näitä asioita mitkä joka tapauksessa julkistetaan jossain vaiheessa. Viime vuoden numerot, tulevan kauden yleisö tavoitteet, menestys tavoitteet, CHL tavoitteet. Kyllähän sellasen pikku haastattelun voisi siihen launchin yhteyteen pistää.Täältä lukemaan strategiaa. En pidä hirveän todennäköisenä -tarpeellisena-, että firman suunnitelmia avataan suurelle yleisölle valtavan yksityiskohtaisesti.
Miksi kukaan sijoittaa rahojansa yritykseen joka ei kerro suunitelmiansa tai stragediaansa?
Mikä on stragedia?Miksi kukaan sijoittaa rahojansa yritykseen joka ei kerro suunitelmiansa tai stragediaansa?