TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Profiilikuvakin näyttää epäilyttävästi tuollaiselta kuvapankki-kuvalta, kyllä meitä nyt yritettiin huijata
Nojaa, sen verran surkee yritys että pysyisin jatkossakin John Deeren puikoissa ja jättäisin röllittämisen osaavammalle.Hyvät naurut saa ainakin tämä naapurin trolli.
Itse pidän näitä Tietoja yms. täysinä trolleina ennenkuin toisin todistetaan. Sen verran laukalla on jutut Strömwallien ja Audettejen kera.
Herätys ny jo.. Ei näiden tietonsa todistaneiden tarvitse todistella enää kenellekkään yhtään mitään saatika kumota kenenkään trollin juttuja.Jäsen @punakone :lla on ollut tapana kumota kaikista räikeimpiä vääriä huhuja. Haluatko päästää meidät "piinasta" ?
Niin.. ei sitä tiedä. Isoisä saavuttanut nykypäivän.Juu, ja mistä tätäkään kukaan tietää varmaksi onko trolli vai ei.
No huomenna selviää varmaan aika paljon...
Voi olla.. toisaalta. Todella uskottavia.Itse pidän näitä Tietoja yms. täysinä trolleina ennenkuin toisin todistetaan. Sen verran laukalla on jutut Strömwallien ja Audettejen kera.
Herätys myös sinne, en väittänyt että tarvitsisi. Hän on kuitenkin usein näin tehnyt. Vannetta vähän löysemmälleHerätys ny jo.. Ei näiden tietonsa todistaneiden tarvitse todistella enää kenellekkään yhtään mitään saatika kumota kenenkään trollin juttuja.
Bannia näille häijjään muurareille ja tietolle samalla sekunnilla kun alkaa tommosen paskan lappaus, mitään ei menetetä
Tämä oli ehkä parhaiten pronssista sanottu, mitä voi sanoa! Tyytyväisyys on kehityksen este!Olen antanut itseni ymmärtää, että Ripa ja Tillu olivat iloisia pronssista, mutta eivät tyytyväisiä.
Ja nyt myös dylanaudette99 Audetten tulokin siis varmaa.Nyt siellä joku nollan julkaisun "Erik Strömwall" on alkanut seuraan Ilvestä.
Haisee vahvasti trollaukselle.
Strömwallit ja audetet aika korkealla kertoimellaTämä kyllä pitäisi olla vedonlyöntikohteena. Mitenköhän kertoimet menisi? Tikka, Seppälä ja Ruokonen 1,05 kerroin? Haapalan jatko 1,78?
Korjasin yllärit*Liittyy tämä nyt osittain Launchiin.
Kyllä täälä on "liipasin-sormi" herkässä parin nimimerkin kanssa, ja paljon riippuu huomisen launchin sisällöstä miten käy.
Itse olen ihan oikeesti iloinen jos sieltä nyt julksistaan nämä neljä nimeä, ja yllärit päälle.
-Tikka
-Seppälä
-Räty
-Lehtivuori
-Päkkilän 2v jatko
-Ilves-Kaupan erikoistarjous: Ilves-motivaatiosisustustaulu "Tärkein on jo saavutettu" -tekstillä.
-Airola taas uusi 6-8kk loukki
Täytyy myöntää, että jännä miten jollakulla on oikeesti aikaa tehdä jotain Audette/Strömwall tilejä instagramiin vain luullakseen, että kukaan ei tajuaisiJa nyt myös dylanaudette99 Audetten tulokin siis varmaa.