Ilves Launch 3.5.

Status
Viestiketju on suljettu.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 634
Nää on mielipide asioita tietenkin, mutta ihan pakko kysyä tiedätkö yhtään minkälainen pelimies tämä Peetro Seppälä on? Oletko käynyt katsomassa kaverin statseja yhtään?
Pelas ykkös pakkiparissa teki 29 pistettä +18 pelas YV/AV ja pudotuspeleihin 15 peliä 8 pistettä, ja ikää on tosiaan se päätä huimaavat 21.
Väittäisin, että tämä pelaaja on kyllä sitten aivan kamala ryöstö Ilvekseltä.

Voi olla ryöstö, toki Simme matkaa jo tarun hohtoiseen, Seppälä Tampereelle. En väitä etteikö Seppälä olisi ensikaudella kovakin ja on varmasti hyvä haku, mutta onko upgrade Johanssoniin tai Masiniin? Tai täyttääkö välttämättä edes saappaita? Sen ensikausi näyttää.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
415
Voi olla ryöstö, toki Simme matkaa jo tarun hohtoiseen, Seppälä Tampereelle. En väitä etteikö Seppälä olisi ensikaudella kovakin ja on varmasti hyvä haku, mutta onko upgrade Johanssoniin tai Masiniin? Tai täyttääkö välttämättä edes saappaita? Sen ensikausi näyttää.

Muistathan nyt, että ei näitä Masineita, Johanssoneita ja kumppaneita etukäteen minään megalomaanisina seppinä pidetty.

Antaa tulijoiden näyttää mihin rahkeet riittää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 237
Voi olla ryöstö, toki Simme matkaa jo tarun hohtoiseen, Seppälä Tampereelle. En väitä etteikö Seppälä olisi ensikaudella kovakin ja on varmasti hyvä haku, mutta onko upgrade Johanssoniin tai Masiniin? Tai täyttääkö välttämättä edes saappaita? Sen ensikausi näyttää.
Siis mun oma arvio on, että Seppälä täyttää Johanssonin saappaat oikein hienosti, ei ole vielä samalla tasolla, mutta jos kehitys tulee jatkumaan myös Seppälää kutsuu NHL. En usko että pelaa Liigassa enää kahden vuoden päästä. Masinin turha vertailla, kun ovat niin eri tyylisiä pelaajia.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 714
Muistathan nyt, että ei näitä Masineita, Johanssoneita ja kumppaneita etukäteen minään megalomaanisina seppinä pidetty.

Antaa tulijoiden näyttää mihin rahkeet riittää.

Monet ei pitäneet Simmeniä minään. Alkukaudesta ei hirveitä esittänytkään. Paremmalla taustalla Seppälä tänne tulee kuin Simmen. Molempien uran pää tulee toivottavasti olemaan tarunhohtoisessa. Itse pidän Seppälää todella kovana ryöstönä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
Jep, Peetro Seppälä on saman tason "seppä" kuin naapurin Seppälä. Kohtuu kova signaus, jos ja kun huomenna esitellään!
 

Valkoinenvieraspaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
En usko, että ketään yllätystä tulee. Tuo jäsen @Ylivoima saattaa olla tarkalleen oikeassa ketä julkaistaan... mahdollisesti jokin nuori lupaus lisäksi ... toivotaan, että olen väärässä.
Juu nää olis kaikki tärkeitä lisäyksiä, mutta sais olla toinen launch aika ääriämyöten täynnä timanttia, jos mestaruutta meinataan tavoitella.
 

eba

Guest
Painotan, että virallista tietoa ei ole. En vain ole kuullut yhtään mitään kärki sentteristä/Bapin paikkaajasta.
Eikös ilves neuvotellut mahdollisesta ykköskorin pelaajasta. Miten neuvotteluille kävi? vai oonko ymmärtäny ihan väärin
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 702
En epäile hetkeäkään etteikö Tillu saisi naarattua niitä ykkösheppoja (en tarkoita Salmelaa) myöhemminkin, mutta ei se varmasti monien mielestä nostata toiveita korkealle jos tähän mennessä ei ole yhtään oikeasti isoa nimeä lyödä kehiin.

Nyt tavotteena on vain ja ainoastaan mestaruus ja nimet myös signauksissa on oltava sitä luokkaa.

Olen ehdottoman tyytyväinen jo näihin ns. varmoihin tulijoihin, mutta siihen päälle on vielä tultava se 2-3 kärkikaveria ja mitä nopeammin, sen parempi.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Eikös ilves neuvotellut mahdollisesta ykköskorin pelaajasta. Miten neuvotteluille kävi? vai oonko ymmärtäny ihan väärin
Kyllä.. laitureista mm mitkä olen sanonut aikaisemmin Karjalaisen Jeren ja Strönwallin Malten kanssa ainakin. Tästä on jo tovi aikaa. Sentteri tilanne on ainakin jäässä tällä hetkellä ( prkl huomenna sieltä sitten napsahtaa :D )

Senttereistä Lehterän ja ilmeisesti Audetten kanssa. Kumpikaan ei ole tulossa minun tietojen mukaan. Kesä vasta alkamassa eikä tässä onneksi kiire ole.
Tiedon Ljungman mielenkiintoinen nimi, mutta epäilen todella isosti hänen tuloaan. Siitäkään mitään puhetta missään ollut.
 

eba

Guest
Kyllä.. laitureista mm mitkä olen sanonut aikaisemmin Karjalaisen Jeren ja Strönwallin Malten kanssa ainakin. Tästä on jo tovi aikaa. Sentteri tilanne on ainakin jäässä tällä hetkellä ( prkl huomenna sieltä sitten napsahtaa :D )

Senttereistä Lehterän ja ilmeisesti Audetten kanssa. Kumpikaan ei ole tulossa minun tietojen mukaan. Kesä vasta alkamassa eikä tässä onneksi kiire ole.
Tiedon Ljungman mielenkiintoinen nimi, mutta epäilen todella isosti hänen tuloaan. Siitäkään mitään puhetta missään ollut.
Onneks sentteriosasto taitaa olla jo aika hyvässä jamassa jos ja kun Tikka tulee. Maalintekijää kaipaisi kyllä tuo ykköskenttä.
 

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
828
Joku puhui facebookissa että Ilveksestä naapuriin olisi joku menossa ja sama toisten päin.. Saas nährä.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
3 092
Eihän tässä jännitä mikään muu kuin se, että aloittaako Tillu taas kommentoimaan pelaajasta sanoilla: "Nojoo".
Tämä muuten toistui vuosi sitten pidetyssä Launchissa kaikkien pelaajien kohdalla jos nyt oikein näin pikaisella tarkistuksella. :cool:
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 006
Vaikka täysi luotto on siihen, että joukkue näyttää kauden alkaessa riittävän hyvältä kannuun, niin kyllä sitä toivoisi nyt tännän jo jotain kovaa nimeä näiden "varmojen" ja näiden vahvojen huhujen lisäksi. Eli liigan mittapuulla superstara maalintekijä ja/tai ykkössena ja/tai joku superpakki mistä ei ole mitään huhuiltu
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 934
Strömwall jos tulee niin kusasen sitä Tepsin maalilaulussa mainittua ainetta.. jäätävä maalintekijä Euroopassa ja Venäjällä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös