VINKKI:
Jos F5-näppäimesi näyttää siirtotakarajan jäljiltä tältä:katso liitettä 2436
Myös CTRL + R päivittää sivun
Olikos se punakone joka aikoja sitten puhui että Baptisten korvaaja on kiinnitetty ja tulee kohelosta....tai sitten muistan ihan päin honkiaTässä alkaa olemaan tähtikuviot kohdillaan.
-Häijään Muurari huuteli meille Malte Strömwallia
-Häijään Muurarin pelikielto loppuu 3.5
-Kuulin tänään entiseltä Ilveksen pelaajalta, että siellä oltais ainakin juteltu Malten kanssa
Katsellaan nyt rauhassa mitä tapahtuu, mutta jos Malte tänne saapuu Mr.Muurari on kyllä fanipaitansa ansainnut!
Muistat oikein.Olikos se punakone joka aikoja sitten puhui että Baptisten korvaaja on kiinnitetty ja tulee kohelosta....tai sitten muistan ihan päin honkia
Joku sitä puhui kyllä... Jos se tosiaan oli profeetta punakone pidän sitä 100% varmana asiana. On huhuilijoita, sitten on expertti huhuilijoita, sitten on Blegi ja Juza ja sitten on ProfeettaPunakoneOlikos se punakone joka aikoja sitten puhui että Baptisten korvaaja on kiinnitetty ja tulee kohelosta....tai sitten muistan ihan päin honkia
Muurarin fanipaitaa jo painoon? Kova seppä sieltä varmasti on tulossa.Joku sitä puhui kyllä... Jos se tosiaan oli profeetta punakone pidän sitä 100% varmana asiana. On huhuilijoita, sitten on expertti huhuilijoita, sitten on Blegi ja Juza ja sitten on ProfeettaPunakone
Jopas lähtee laukalle taas. Alan syömään taas kerran poppareita.
Itse veikkaan, että ykkössenan kanssa voi kestää pidempään jos haetaan ihan ykköskorin ukkoa. Näillä jätkillä on varaa odotella aina sitä rahakkaampaa tarjousta pitkälle kesään. Toki markkinatilanne voi sekoittaa pakkaa tässäkinVeikkaan että tuolloin julkistetaan isoja nimiä mukaan lukien ykkössena.
Niin onko tämä nyt punakoneen kirjoitus?"Luultavasti tulee KHL:stä..näin olen ymmärtänyt/kuullut huhuja.."
Mä en kyllä mitään varmaa tossa tekstissä näe, vai onko luetun ymmärtämisessäni ongelmia.
Mitä huhuja? Laiturista vai?Kerros jotai huhuja samalla kun mutustelet!
Niin onko tämä nyt punakoneen kirjoitus?
Aattelen että ykkössenaan on selvä panostus ja odottelulla on riski niin ipalle kuin myös pelaajille.Itse veikkaan, että ykkössenan kanssa voi kestää pidempään jos haetaan ihan ykköskorin ukkoa. Näillä jätkillä on varaa odotella aina sitä rahakkaampaa tarjousta pitkälle kesään. Toki markkinatilanne voi sekoittaa pakkaa tässäkin
ps. Kelatkaa sivuja. Olen antanut tästä laiturista vinkkiä aikanaan, kenestä puhun...