No todellakin on! Mutta jos olet niin varma että tuon tason kavereita tulee, niin pistetään vaikka 100 euron veto asiasta? Muut foorumistit voivat sitten vaikka arvioida, jos jostain kumman syystä eri nimet lopulta ovat rosterissa...
Helppoa rahaa siis sinulle luulisi olevan, kun tuota mieltä olet
Se että Ilves nostaisikin jo tässä vaiheessa pelaajabudjettiaan 200-300k€ suunniteltua korkeammalle ei keikauttaisi venettä mihinkään suuntaan. Todennäköisesti jopa parempaan.Minusta tämä on oikein ja mukailee lähes jokaista pitkäaikaista menestystarinaa niin urheilussa kuin business-maailmassakin. Minä henkilökohtaisesti seuraan mieluummin vielä pari vuotta kasvua ja kehitystä, jos palkintona on vuosikymmenen menestystarina, kuin ottasin yhden mestaruuden nyt ja paluun vuosiksi säälijoukkueeksi.
Mikäli kokoonpano jostain syystä ei etene ja kehity vuosi vuodelta, niin sitten on epäonnistuttu ja vaaditaan toimenpiteitä. Sitä ei kuitenkaan voi tässä kohtaa määritellä. Huomenna tiedetään vähän enemmän, elokuussa voidaan ehkä vetää johtopäätöksiä. Hosumalla saatavista asioista on hyvä sanonta, jota en nyt tähän kirjoita.
Minä en tekisi ikinä tällaista päätöstä yrityksen johtajana varsinkaan nykyisessä markkinatilanteessa, mutta me saamme tästä olla keskenämme eri mieltä.Se että Ilves nostaisikin jo tässä vaiheessa pelaajabudjettiaan 200-300k€ suunniteltua korkeammalle ei keikauttaisi venettä mihinkään suuntaan. Todennäköisesti jopa parempaan.
Sinne vaan Ilvesfoorumin edustaja paikalle lähettämään kuva-arvoituksia tänne.Taitaa huomenna joukkue kokoontua taas yhteiselle taipaleelle Hakametsään testien osalta..
Otetaanko hallikaljasta vetoa, että keskiviikkona viimeistään julkaistaan tuon tason kaveria?
Helppo olut sulle luvassa
Niinpä. Siksi itse ihmettelen että täällä tuomitaan ne ketkä odottavat Ilvekseltä myös enemmän.Niin en minä yhtään ihmettele, jos naapuriin tuon tasoinen sentteristö kasataan. Ilves toinen juttu...
Ennen kuin pyydetään muuttamaan strategiaa ja visiota, niin kannattaa tutustua nykyiseen. Syyskuussa 2021 Ilves julkaisi todella hyvän julkaisun vuosien 2022-2027 strategiasta, jonka visio on olla eurooppalainen jääkiekon suurseura. Eli vuonna 2027, ei nyt ja heti. Muistetaan nykyinen globaali taloustilanne myös lisäksi, jossa suuret yritykset ympäri maailman ovat tulospaineessa.
Ehkäpä siksi etteivät nämä henkilöt jaksa odottaa vaan kaikkihetimullenyt.Niinpä. Siksi itse ihmettelen että täällä tuomitaan ne ketkä odottavat Ilvekseltä myös enemmän.
Niinpä. Siksi itse ihmettelen että täällä tuomitaan ne ketkä odottavat Ilvekseltä myös enemmän.
SinäEn väittele kun en jaksa tarkastaa, mutta oletin itse että kyse oli ns. joka kaudesta jo ennen tuota, ei vasta vuonna 2027. Eli pelataan kaudesta toiseen euroopan huipulla.
Kumpi on väärässä, vai minä ?
Ilvestä seuraavia ei kannata kyllä syyttää siitä ettei jaksa odotella.Ehkäpä siksi etteivät nämä henkilöt jaksa odottaa vaan kaikkihetimullenyt.
Sama itkuvirsi oli vuosi sitten kunnes launch 2.0 ja Haapalan jatko tuli julki.
Niin, millaisia pelaajia Tapparaan sitten on menossa, kun se osataan jo etukäteen rankata huomattavasti paremmaksi?
Veikkaan, että aivan samoja positioita siellä on edelleen auki kuin meilläkin.
Ihmeellistä vinkumista taas kerran.
Minkäköhänlaisia senttereitä Kärpissä muuten pelaa ensi kaudella... luulisi että parantaa haluavat.