Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei mitä helvettiä tää ois kovaNäyttäisi kyllä täysin identtisiltä Nikeiltä joilla Haarala on Dif:n riveissä painanut.![]()
Aaaand here we go againNäyttäisi kyllä täysin identtisiltä Nikeiltä joilla Haarala on Dif:n riveissä painanut.![]()
SalapoliisityölleNäyttäisi kyllä täysin identtisiltä Nikeiltä joilla Haarala on Dif:n riveissä painanut.![]()
Toivotaan että työn tulos osuisi oikeaan.Salapoliisityölle![]()
Ilmeisesti on käytössä. Ollut kuulemma joukkueen mukana jo pari viikkoa.Ja vielä kun olisi huomenna jo käytettävissä. Niitä kokoonpanoja tähän ottelupariin ei ole taidettu vielä julkaista.
Ja mites tuo numero shortseissa?Näyttäisi kyllä täysin identtisiltä Nikeiltä joilla Haarala on Dif:n riveissä painanut.![]()
Ainakin kakkosella alkaa ja Haaralan numero oli 29.Ja mites tuo numero shortseissa?
Oon koittanut zoomailla, näyttäis 25 mut ei oo varma.Ja mites tuo numero shortseissa?
Mäkin oon aina tykänny Ilves-pelaajien jaloistaTekoälylle annettu kuva Haaralasta ja Kilosta. Tekoälyn mukaan jalan suhde sääreen on lähempänä Haaralaa kui Kiloa tuossa kuvassa.
Nyt on sitten puhelin täynnä ilves pelaajien jalkakuvia. Aina ollut Ilves rakas, mutta meneeköhän nyt jo liian pitkälle![]()
Nyt on sitten puhelin täynnä ilves pelaajien jalkakuvia.
Lyökää rahoiksi!Mäkin oon aina tykänny Ilves-pelaajien jaloista
Ei ole myöskään Antman.Ei ole Haarala.
Mistä sä tällaisen sivuston tiesit?Lyökää rahoiksi!