Ilves Playoffeissa 2022

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Kaikki ne on voitettava, ei siitä mihinkään pääse. Mutta ei tässä Ilves ainakaan ennakkosuosikkina lähde. Toivottavasti jätkätkin sen tiedostaa. Haastajana aina oltu parempia.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Puolivälieräohjelma:

SU 27.3. Ilves - Kärpät, klo 17
MA 28.3. Kärpät - Ilves, klo 18:30
KE 30.3. Ilves - Kärpät, klo 18:30
PE 1.4. Kärpät - Ilves, klo 18:30

Ja tarvittaessa:

LA 2.4. Ilves - Kärpät, klo 17
MA 4.4. Kärpät - Ilves, klo 18:30
TI 5.4. Ilves - Kärpät, klo 18:30
Runkosarjan lopun järkyttävän tiivis ottelutahti ja tämä pleijariohjelma auttaa ymmärtämään
viimeaikaista kokoonpanorulettia/rotaatioo ja mahdollisia ”lepovuoroja”.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 921
Niin, että:
1. Menetettiin kakkossija
2. Saatiin Kärpät vastaan. Jos 16 sekuntia pidempään olisi Kerho kestänyt, niin oltaisiin tältä vältytty.
3. Lancaster loukkantui.
4. Peli-ilme kammottavaa.

Näiden johdosta oma playoff kiima laski kyllä todella nopeasti.
Etkai oo mikään "tosifani"?
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 524
Etkai oo mikään "tosifani"?
Nyt meni yli ymmärryksen?
Mutta jos nyt tosissaan tällaista kyselet niin olen jokaisessa kotiottelussa käynyt johon olen päässyt (3 jäänyt väliin), sekä muutamissa vierasotteluissa, ja tässä Kärpät sarjassa melkein eniten harmittaa se, ettei pääse vieraspelejä paikanpäälle katsomaan johtuen liian pitkästä matkasta arkipeleihin.

En tiedä vastaako tuo kysymykseesi, todennäköisesti ei.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Itse en niin paljoa Lukon varaan laskisi, ovat olleet todella kovassa pelirumbassa viime ajat koronan jälkeen. Heille tuo muutaman päivän lepo olisi ollut todella tarpeen, mutta nyt joutuvat sääleissä vielä todella koviin peleihin.
 

Kohno

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
305
Itse en niin paljoa Lukon varaan laskisi, ovat olleet todella kovassa pelirumbassa viime ajat koronan jälkeen. Heille tuo muutaman päivän lepo olisi ollut todella tarpeen, mutta nyt joutuvat sääleissä vielä todella koviin peleihin.
Mutta jos joku niin Lukko voi mielestäni Tapparan pudottaa, toki hyvin epätodennäköistä
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Mutta jos joku niin Lukko voi mielestäni Tapparan pudottaa, toki hyvin epätodennäköistä
Jos olisivat vähän tuoreempia. 22 päivään 12 peliä tältä kuulta. Ja sitten säälit lisätään, niin 25 päivään 14 peliä.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Millä logiikalla Lukko? Vai lähteekö Jukurit lauluun myös puolivälierissä.
Ei nyt sotketa logiikkaa ja unelmia. Kyllähän mies saa unelmoida ihania unelmia. Vaikka toisaalta kyllähän Tampereen paikallisfinaali kai se isoin unelma olisi ja myös isoin painajainen. Itse uskon että näissä pleijareissa voi kaikki olla mahdollista…
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Mutta jos joku niin Lukko voi mielestäni Tapparan pudottaa, toki hyvin epätodennäköistä
Samaa mieltä. Uskon että ekalla kierroksella Tappara haavoittuvimmillaan. Tuli vastaan kuka vaan sääleistä. Tappara on kyllä ollut pelottavan vahva. Ylivoimaisesti suurin mestarisuosikki vaikka taisto runkosarjan voitosta oli elossa viimeiselle kierrokselle saakka.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 182
Itkun määrästä päätellen parempi olis ilmeisesti ollut, kun ottelut olis loppunu runkosarjaan. Ei oo helppoa tää Ilveksen kannatus.

Runkosarja Kärppiä vastaan meni kuitenkin 4-0 meille, että kyllä joku villi veikkaaja antaa meillekin edes pienen pienen sauman Latesta huolimatta vielä.
 
Ylös