Kohno
Vakiokokoonpanossa
Niin että yhtäkkiä viisi äijää loukkaantuu. Toki kipeenä voi olla.Päättelin vain edellisen ottelun kokoonpanosta. Huilivuoroihin en usko
Niin että yhtäkkiä viisi äijää loukkaantuu. Toki kipeenä voi olla.Päättelin vain edellisen ottelun kokoonpanosta. Huilivuoroihin en usko
Päättelin vain edellisen ottelun kokoonpanosta. Huilivuoroihin en usko
Ne voi sanoa mitä vaan. En osta tuota. Ite uskon, et jokainen poissaolija on enemmän tai vähemmän klesana/sairastunut tai vähintäänkin todella keskenkuntoinen jonkun loukin/taudin jäljiltä.katso liitettä 2153
Mun mielestä tää verbimuoto "Jättänyt" on selkeä merkki että äijät ei oo loukissa vaan huililla
Ketkä on nyt klesana? Kuuntele Ojasen kommentit eilisen pelin jälkeen äläkä vedä johtopäätöksiä eilisestä kokoonpanosta.Jos puolet hyökkääjistä on klesana ni voimasuhteet menee uusiksi. Ilves ei pelannut runkosarjaa niin, että puolet hyökkääjistä oli klesana
En itse saa enää millään meitä ennakkosuosikiksi.
Kärpät saanut peliään kuntoon, vahvistunut rajusti ja sieltä mIkkola myös veke.
Jos Ilves pääsee flow tilaan niin silloin meitä ei pysäytetä
Lesin olettisin ainakin itse olevan, mutta toivottavasti ei.Ketkä on nyt klesana? Kuuntele Ojasen kommentit eilisen pelin jälkeen äläkä vedä johtopäätöksiä eilisestä kokoonpanosta.
Eikös peli ala 16.00Veikkaan, että sunnuntaina klo 17 kun Ilves pääsee irti riehuu kaukalossa sellanen keltavihree pyörremyrsky, että oululaisia hirvittää. Tuore ja nälkänen Ilves juoksee Käppyröiden yli joka osa-alueella ja sarja päättyy lopulta 4-1.
Sklenicka on muuten älyttömän hyvä puolustaja mitä olen jonkun verran pelejä seurannut. Haapala toki parempi kuin Junttila.Ketkä on nyt klesana? Kuuntele Ojasen kommentit eilisen pelin jälkeen äläkä vedä johtopäätöksiä eilisestä kokoonpanosta.
Olihan siellä poistumaakin. Sisään tuli Junttila ja Sklenicka ja samaan aikaan meille Anttila ja Haapala. Kyl nää meni tasan.
NäköjäänEikös peli ala 16.00
Ylikylän äijä tähän liigaan.Sklenicka on muuten älyttömän hyvä puolistaja mitä olen jonkun verran pelejä seurannut. Haapala toki parempi kuin Junttila.
Näin laskeskelin myös, joten nää hankinnat meni käytännössä tasan. Ainoa rouhijaosaston edustaja Kärpillä missä Kärpät antaa hyökkäyspuolella suuren edun vastustajille.Sklenicka on muuten älyttömän hyvä puolistaja mitä olen jonkun verran pelejä seurannut. Haapala toki parempi kuin Junttila.
Näinpä, mutta näiden lisäksi Kärpät hankki uuden valmentajan, maalivahdin (en muista nimeä) sekä sentterin (Cerveny, taitaa olla klesana?)Näin laskeskelin myös, joten nää hankinnat meni käytännössä tasan. Ainoa rouhijaosaston edustaja Kärpillä missä Kärpät antaa hyökkäyspuolella suuren edun vastustajille.
Kuka näin sanonu? Ite oisin ottanu mielummin kenet tahansa muut, kun Kärpät.Yhtäkkiä Kärpät on joku surmanloukku, mutta Tappara oltais nyljetty suoraan neljässä pelissä huutajien mielestä.
Kasik, mutta ei oo mahtunut kokoonpanoon. Rudolf Cerveny loukkaantuneena ja ilmeisesti poissa vielä 1-2 viikkoa tai sitten loppukauden.Näinpä, mutta näiden lisäksi Kärpät hankki uuden valmentajan, maalivahdin (en muista nimeä) sekä sentterin (Cerveny, taitaa olla klesana?)
Näin laskeskelin myös, joten nää hankinnat meni käytännössä tasan. Ainoa rouhijaosaston edustaja Kärpillä missä Kärpät antaa hyökkäyspuolella suuren edun vastustajille.
Kuka näin sanonu? Ite oisin ottanu mielummin kenet tahansa muut, kun Kärpät.
Ketkä on nyt klesana? Kuuntele Ojasen kommentit eilisen pelin jälkeen äläkä vedä johtopäätöksiä eilisestä kokoonpanosta.