Ilves Playoffeissa 2022

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 204
Sitten..
Nyt nautitaan tästä, jos Tepsi on parempi niin minkä sille mahtaa. Valtaisa kannustus ja tuki taakse.
Tämä on mahdollisuus, ei uhka.
21 vuotta odotusta.. kyllä tässä maistuisi se pronssikin, mikä tosin vaatii pronssipelin voittamista.
Ja vielä ei tarvitse tyytyä mihinkään pronsseihin.. vielä taistellaan mestaruudesta.
Huudetaan ja nautitaan.. ihan jokapäiväistä tämä ei ole...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 086
52 minuuttia vielä.
Sitten..
Nyt nautitaan tästä, jos Tepsi on parempi niin minkä sille mahtaa. Valtaisa kannustus ja tuki taakse.
Tämä on mahdollisuus, ei uhka.
21 vuotta odotusta.. kyllä tässä maistuisi se pronssikin, mikä tosin vaatii pronssipelin voittamista.
Ja vielä ei tarvitse tyytyä mihinkään pronsseihin.. vielä taistellaan mestaruudesta.
Huudetaan ja nautitaan.. ihan jokapäiväistä tämä ei ole...

On se tästä eteenpäin. Ja Ilves pelaa finaaleissa, ei mulla muuta!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 204
On se tästä eteenpäin. Ja Ilves pelaa finaaleissa, ei mulla muuta!
Olen täysin samaa mieltä, tarkoitin vain että kaikki orastava ahdistus pitää unohtaa.
Tämä joukkue on nyt jo osoittanut venymiskykynsä ja jopa valmennus on parhaimmillaan epäilysten ollessa kovimmat.
Luotto on kova !
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 373
Vielä on pari peliä jäljellä tätä sarjaa, kun ipaa ei vaan kiinnosta+eibtauto riitä pitään oravia ja pyyhkiöitä aisoissa. Pronssikin on työn ja tuskan takana, kun ei vaan peli toimi.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Vielä on pari peliä jäljellä tätä sarjaa, kun ipaa ei vaan kiinnosta+eibtauto riitä pitään oravia ja pyyhkiöitä aisoissa. Pronssikin on työn ja tuskan takana, kun ei vaan peli toimi.
Täh.
Tps-sarjan paras peli takana, vaikla tukkaan nyt tuli.
Jos samoin jatketaan niin finaalissa ollaan.
 

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Täh.
Tps-sarjan paras peli takana, vaikla tukkaan nyt tuli.
Jos samoin jatketaan niin finaalissa ollaan.
Tänään pääsi taas 3 läpiajoa läpi. Olihan meilläkin paikkamme ja tolppamme. Voi olla, että meininki mun silmissä näytti hampaattomalta ja teidän ei.
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Nuo tepsin kovaa peliin sekä eriin tulot kun osaa ottaa pois, niin niillä kone hyytyy 5-10min jälkeen, jonka jälkeen ovat vastaantulijoita.

Sarja 1-2. Huomenna "pykälän" parempi peli kuin viimeeksi vieraissa ja lääkkeet noihin erien alkuun, niin tps on kyllä kaadettavissa kotonaankin. Seiskapeliin menee tääkin sarja.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Tasaviisikoin maalit TPS 11 - Ilves 1.
 

Masza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
162
Mun mielestä tämä 3. välierä oli parasta Ilvestä tässä sarjassa.

Tänään Ilves oli fyysinen ja jaksoi luistella. Miten huomenna Turussa? Sunnuntaina oli todella väsynyttä. Jotenkin tuntuu, että Ilveksen voitto vaatii aivan älyttömästi duunia. Onko energiaa, kun olisi tärkeää tasoittaa sarja?

Ja miten Haapala ja Sebök, ovatko mukana peräkkäisessä pelissä? Haapala oli syöttämässä molempia maaleja. Jos ei tehdä 5v5 maaleja niin ilman näitä staroja tyrehtyy yv-maalitkin.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 373
Pronssipelissä sitten kaikki irti, väsyny KooKoo pitää kaataa, muuta kausi on pannukakku.
Tasaviisikoin maalit TPS 11 - Ilves 1.

Tämä tässä, jos joku vielä kehtaa väittää, että ollaan 5vs5 pelissä niskanpäällä niin kannattaa ottaa värilasit pois silmiltä. Vaikka näennäisesti hallitaan, ipan peli ei tuota vaarallisia vetoja maalille, aika, tila ja taito loppuu kesken.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 247
Ja näin..Sanotaanko, että ollaan jo nyt veitsi kurkulla? Kyllä ollaan.

5v5 pelissä huima parannus, mutta olihan Tepsi aika heikko..Mutta tälläisellä 5v5 pelin tehokkuudella käy kylmät. Pelkät erikoistilanteet ei kanna pitkälle tässä sarjassa.
 
Ylös