On se kyllä kumma, että et suostu myöntämään yhtään mitään edes puolittain negatiivista Myrrästä. Loukkaantumiset vaikuttivat kyllä ja ne ovat harmi homma, kyllä siitä huolimatta Ahokas sai noin muutenkin oman sapluunansa toimimaan paremmin kuin Jokke tässä sarjassa. Eikä sen pitäisi olla mikään häpeä jota ei voi mitenkään myöntää. Kaksi hyvää valmentajaa toinen tällä kertaa hiukan parempi, Kärppä-sarjassa sama homma mutta siinä parempi oltiin me. Isoin ero sarjassa oli, että Ahokkaan ryhmä sai vieraspelaamisensa parempaan kuntoon ja pystyivät jopa sen yhden pelin ryöstämään, siinä missä Ilves ei onnistunut Turussa tekemään kuin yhden maalin.
Minusta olet aikalailla oikeassa, se oli koko sarjan ajan näkyvissä.
Ensinnäkin on päivän selvää, että Myrrä ei ole "Taktinen nero" eikä "pää punaisena huutaja".Eikä kannata yrittääkkään olla. Myrrä on erinomainen valmennuksen liideri ja ilmapiirin luoja. Selvästi huokuu, että Ilveksessä on pelaajan hyvä olla, tehdään hyviä asioita ja pelaajat kehittyy. Ojasen rooli on iso, mutta tiimi ei ole vielä taktisessa peluuttamisessa muutamien kovien tasolla.
Mun on vaikea kuvitella, kuka valmentaja tässä Ilveksessä pystyisi parempaan. Jalonen varmaan, Ahokas. Salo varmasti myös.
Vanhat jäärät voi unohtaa, nykypolven (90-> syntyneet) ovat tottuneet hyvään ihmisjohtamiseen ja "jortikka&korpi"-tyylillä ei pitkälle päästä nykyään.
Jos mä olisin Ripa, pyrkisin scouttaamaan tiimiin vielä yhden laadukkaassa pelaamisessa meritoituneen taktiikkaneron, joka sopii tiimiin ja pelityyliin. Mutta mistä, no siitä mulla ei olehajuakaan....
huhut kertoo, että Marjamäki olis tulossa Ipaan vuoden päästä. Itseasiassa olen hiukan huolissani asiasta, kun kuulee ilmapiiri asioista huhuja ja näkee pelityyli asioita.
Aika moni teistä tietää, että yksi vääränlainen tyyppi minkä tahansa työpaikan johdossa jaa aika paljon pahaa aikaan ja vaikuttaa henkeen sekä viihtyvyyteen.
Ei noita loukkeja voi vähätellä! Tottakai vahvan joukkueen merkki on se, ettei yksi mies merkkaa liikaa, mutta YV oli 90% Haapalasta kii ja pakiston varmuus nousi heti, kun Lööf tuli mukaan. Aina toivoo, ettei ne vaikuttais liikaa, mutta totuutta on vaikea väistää.