Ilves Playoffeissa 2022

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kommenttien perusteella sielä on Kärpät pelannut tänään tavallista vähemmän trappia. Ehkä tuo trappi pelaaminen hieman vähenee nyt kun varmistivat pleijari paikan.

Jaska72

Vakiokokoonpanossa
  1. Eli koska ollaan vedetty vihkoon viimeiset 20 vuotta, niin nyt kun olisi sauma menestyä, ei saa vaatia mitään kun peli on surkeaa, vaan täytyy olla tyytyväinen siihen, että ylipäätään pysytään kerrankin mukana muiden vauhdissa? Erikoinen näkemys.
    Ehkä oon erikoinen kaveri. Itse uskon positiivisen kautta kannattamisen tämän järkyttävän negatiivisuuden sijaan. Ja toki saa ja pitää vaatia mutta on hyvä muistaa myös kaikki tähän tilanteeseen johtaneet seikat (koronat, tänään norot (?) jne.

Ilves

Luottopelaaja
Rauhoitutaas nyt, ei nuo Kärpät ole dominoiden tässä noussut. Ovat voitettavissa hyvällä pelillä, mikäli me ei hyvää peliä pelata ei tarvitse jatkoon päästäkkään eikä päästäisikään ketään muutakaan vastaan.

Bure10

Guest
Yhtään Kärppiä aliarvioimatta, ihmettelen kyllä suuresti sitä, miten moni on käytännössä jo tuominnut tämän sarjan hävityksi ennen kuin ensimmäistäkään peliä on edes pelattu.

En ole Kärppien pelejä seurannut kuin parin matsin verran sen jälkeen kun Marjamäki otti vastuun ja vahvistukset tulivat kokoonpanoon. Sen perusteella mitä olen nähnyt, niin ei vakuuta kyllä edelleenkään.

Sentteriosasto on etenkin Kärpillä todella kevyttä kauraa käytännössä mihin tahansa kärkipään joukkueeseen verrattuna ja Cervenyn loukkaantuminen ei juurikaan auta asiaa.

Laitureista puolestaan edelleen isossa roolissa olevat Aaltonen ja Pyörälä ovat nähneet parhaat päivänsä, Wellman ei ole näyttänyt oikein mitään ja Leskinenkin on nyt kevään aikana ollut aika ulapalla. Sentterinä pelaava Mäenalanen tulee olemaan hyvä pudotuspeleissä, mutta muuten kysymysmerkkejä löytyy aika paljon. Baptisten uskoisin olevan vähintään yhtä hyvä kuin vastustajan suurin syömähammas Emanuelsson.

Pakisto ja maalivahti Kärpillä on nyt kunnossa, mutta niin on meilläkin.

Ainoa oikeastaan selvä osa-alue Kärppien eduksi löytyy sitten erikoistilanteista, joissa oululaiset ovat olleet läpi kauden liigan kärkeä.

weston

Vakiokokoonpanossa
Kärpät.

Viime pelien kokoonpanoveivailut, suunnitellut tai pakon edessä, tekee kyllä sen että kahdessa ensimmäisessä pelissä Kärpillä on etu. Kun kait toinen peli Oulussa on.

Lopuksi kuitenkin se saadaan mitä omalla tekemisellä ansaitaan.
Se ratkaisee kaiken.

Niin kauan kun on pelejä jäljellä on mahdollisuus.

Kannattajat kannattaa, kannustaa Ja toivoo.
Ja se toivo.
Se kuolee vasta viimeisenä.
Saatana.
Kaikki on auki.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
"Paljon runkopelaajiaan kokoonpanon ulkopuolelle jättänyt Ilves jäi pisteittä kun Sport onnistui voittamaan lukemin 2-1. Runkosarjassa kolmanneksi sijoittunut Ilves saa neljännesfinaaleissa vastaansa Oulun Kärpät. "

Jätetty siis tarkoituksella ulos? Säästelty? Otettu turhat loukkaantumiset pois?

• Tykkää
Reactions: 000

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
No totuus et kärpät nostanut tasoa ja mitä mieltä Ilveksestä?
Kärpät ei ole varsinaisesti nostanut tasoaan ne on vaan laittanut luukut kiinni, tai no voihan tonkin tietysti todeta tasonnostoksi. Ne pelit mitä itse olen nähnyt niin hyökkäyspeli on edelleen todella vajavaista, toki ei se nyt Ilvekselläkään hurraa huutoja ole aiheuttanut.

Summasummarum, kyllä itselläni on täysi luotto Ilvekseen Kärppiä vastaan. Ilves jatkoon 4-2.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Ehkä, se juttu ei ole etteikö Ilves pystyis tiputtaan Kärppiä jatkosta. Itse vaan koen, että ois muutama helpompi ollut tarjolla voittamalla tämän päivän peli.
Juurikin näin, en väitä että Ilves olisi hävinnyt jo sarjan tai tulisi sen varmasti häviämään, vaan sitä, että esim. HPK olisi ollut mielestäni helpompi ja muutenkin mukavampi vastustaja.
Tottakai uskon Ilvekseen ja käyn kaikki kotipelit katsomassa, mutta kun kerkesi jo unelmoida sarjasta ennalta helpompaa HPKta vastaan, jossa jokaisen pelin pääsisi katsomaan livenä, tuli tämä "hieman" pettymyksenä.